Food

Hallå igen!

jag börjar bli bra på det här med att uppdatera inte sant? :)

Så jag har håltimma nu och sitter här o käkar knäckebröd o dricker te. Jag är faktiskt dålig på att äta har jag kommit på. Jag äter ungefär 1 riktigt mål om dagen och det är middag om min mamma är hemma då annars brukar jag skippa den eftersom jag aldrig är hungrig vid den tiden. På morgonen vaknar jag oftast 10 min innan jag ska till bussen och hinner därmed inte äta och på håltimmarna vid lunch så brukar jag inte äta heller... Till kvällsmat brukar jag faktiskt dricka te med kanske en liten nyttig kex.

och det här har ju faktiskt gett mig konsekvenser även fast jag inte har märkt av dom. Har gått ner från byxstorlek 38 till 36. Vikten ligger under 55. Dock tycker inte jag att jag har varit på "diet" om man säger så jag har ätit choklad och druckit coca cola varje dag ungefär hela hösten så hur kan jag gå ner?
Hmm får la snart börja ta tag i det här så jag inte går ner till 34.



See u later

Kommentarer
Postat av: micha

Malin hur kan du ha 38-36 på byxor, jag har 36-34 och jag har mer fett på kroppen än dig och jag har oftast 34 och ibland 36 på linnen mm. hur kan det stämma ;o

2011-01-12 @ 14:34:17
URL: http://ladydior.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaah men det kan ju inte stämma, längden ska inte avgöra det :o

2011-01-12 @ 19:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0