What X-mas gave me!

Så nu tänkte jag lägga upp lite bilder på vad jag fick i julas!

Och medans ni tittar igenom bilderna så kan ni lyssna på dessa två otroligt tjejer som verkligen kan sjunga!





 



Min gamla data till vänster och den nya till höger!


Nytt år = Ny mobil och ny dator!










Det här fick jag av Julia från The body shop!


Älskar den här shower gel! Den luktar så gott! Så jag rekomenderar den verkligen!


Love <3




Köpte detta i London - Skorna och tröjan!
Tröjan: H&M 8 pund - 168 kr
Skorna: New Look 17 pund - 200 kr




Skorna passar perfekt för alla årstider, passar nu när det är snö för det
läcker inte in, passar till våren för dom är inte för varma!






Fick nya fluffiga och goa inomhus tofflor av mamma i julklapp!


Fluffiga e dom o varma!


Linnet från H&M London 7 pund - 80 kr
Kjol - Julklapp från Jenny!


Tyckte färgen på linnet matchade lite med mitt hår haha




Fick även denna mini klänning i julklapp av mamma!






Köpte även den här söta tröjan!
T-shirt - Bershka 5.99 pund = 60 kr








Det var nog allt! Ska nana nu och imorgon så börjar jag inte fören 14.20 med Eng C så vi hörs nog innan!

See u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0