Money come to mama!

tjillevippen på er alla!

Ja plötsligt så händer det! Här sitter man och skriver på sina 2 uppsatser och helt plötsligt ringer mobilenmed ett okänt nummer och jag vågar inte svara haha men så tar man mod till sig och rigner tillbaka och tur var la det för samtalet gällde nämligen en jobbansökan så nu är man kallad till intervjuv redan imorgon! Så nu får man hoppas på det bästa! och det är inget sånt jobb som jag hade sist utan det här har fast lön + provision så det känns skönt och seriöst! Hoppas verkligen jag får det så man får något att göra på kvällarna under vardagarna! Även om mitt schema är tuffare den här terminen så lär jag nog klara av både jobb och skola :)

Så håll tummarna!



See u later


Kommentarer
Postat av: Tina

Ohh nu svarade jag lite sent, du kanske redan sitter på intervjun men Exceed är verkligen den bästa arbetsplatsen jag jobbat på, jag trivs sååå bra! :) Lycka till på intervjun! :D

2011-01-18 @ 13:42:17
URL: http://tinasindustri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0