I know you love me and I love you too







Varför dampar blogg.se???? varför kan jag inte lägga upp youtube klipp???? :( Gud vad dåligt! Grrr nu e jag arg!!

Iallefall, jag låter bilderna ovanför sammanfatta helgen som har varit, och helgen har bestått av: FESTAAAAA till 100%!

I fredags så var jag först hos karin med Linda och Tobbe och körde singstar och drack lite cider samt åt godis, roligt hade vi allt! :) Dock sög jag rejält haha kom sist på alla låtar förutom en! haha Starkt jobbat säger jag bara!
Sedan vid tio tiden bar det av in till stan och mötta upp med Sara och Alexandra då vi drog till The Queen och förfestade och sedan drog vidare till Parken där vi mötte upp med Mathias och festen fortsatte! Vi hade ju köföreträde så vi slapp vänta ute i kylan på att komma in, det var gött! kvällen flöt på och som sagt vi överträffar oss alltid haha kvällen blir aldrig som man har tänkt men det är det som gör det roligt att gå ut! :)

Sara sov över hos mig då hon missade sista bussen. På lördagen så hade jag en svidande baksmälla och mådde riktigt kasst haha men antar att jag får skylla mig själv. Dock på kvällen mådde jag bättre så då blev det en comeback på Karisma efter 6 veckor med Amanda och det var helt okej, Karisma var dock inte riktigt lika bra som det brukar vara. Men kvällen blev bättre när man mötte sina Londonkompisar helt random! Det var riktigt kul att se dom och festa med dom igen!

så jag har haft en bra helg! Nu är det bara att ladda om inför nästa helg men nu måste jag ta tag i skolarbetena, så får tagga inlämningen är idag kl 23.59!! Bara ngr timmar kvar!

Nu delar jag även med mig av en låt som är från "The Box" ft J.jungebrant - In Love

See u later

Kommentarer
Postat av: mariaaaaa

tack! det var nice att festa med dig med sötis!

2011-02-01 @ 22:42:20
URL: http://marimar.blogg.se/
Postat av: mariaaaaa

tack! det var nice att festa med dig med sötis!

2011-02-01 @ 22:42:30
URL: http://marimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0