Hospital

Okej samhällsinlämningen klarade jag av igår! och skickade in den 23.54 haha surprise? nej inte direkt!

Nu är jag hemma en snabbis innan jag ska till sjukhuset för hörselkontroll och sedan efter det ska jag till Billdal och gå på promenad med Micha! Ska bli härligt, jag hann ju inte det förra veckan och det var menningen att vi skulle dricka te hemma hos Micha också men eftersom jag skulle till öronläkarn så blir det inte så, jag slutade ju tolv idag.

Sedan hem och göra lite läxor och shit.




See u later

Kommentarer
Postat av: elin

malin! (: det är bra med mig, hur är det själv? mycket i skolan såg jag! :o

hur var london?! :D

puss och kram

2011-01-31 @ 20:46:40
URL: http://eingemarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0