Home!

Kvällen igår hos pappa var trevlig! Jag tog ju bussen till Billdal och hoppade av vid ICA och mötte upp med Mattias så gick vi och köpte det vi skulle och sedan bar det av till Pappas hus och laga mat: Fläskfile o potatisgratäng - vilket blev en succe! Efter middagen så åt vi chokladpudding som vi hade köpt med oss också! Otroligt gott!
Sedan blev det filmdags med The Batman begins eftersom jag hade dels glömt Braveheart och sedan funkade inte USB minnet på pappas tv så suck :( Men men det var mys ändå och jag åt upp pappas marsipan gris som han hade köpt till mig haha

jag fick även testa pappas massagestol och det kändes riktigt läskigt i början men sen var det asgött! Får åka dit ngr gånger i veckan och sitta i den stolen haha

Idag har jag inte gjort mycket men jag har iaf blivit klar med min görtråkiga historiainlämning om Gustav Vasa! wihooo men nu måste jag sätta igång med samhällsdebatt artikeln som ska vara klar innan sista januari så stress!!! Alltid något nytt!

Imorgon så fyller även bästaste Micha 19 år!!!! Så grattis i förskott Micha! <3

och på tisdag så fyller min lillebrorsa Anton 14 år! Så på tisdag blir det kalas för han här hemma i lägenheten med släkten så måste städa imorgon! Så ska vi beställa hem mat från Smulans Cafe eller från bärnarps.

På onsdag så hoppas jag kunna åka till Billdal och gå på promenad med Micha!

Nää dags o nana lång dag imorgon!



see u later

Kommentarer
Postat av: Micha

Taaack:D<3

De blir troligtvis promenad på onsdag!:D

2011-01-24 @ 19:07:35
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0