Heartbeats



Blivit helt fast i den här låten!!! kan inte sluta lyssna på den!!

och jag har även blivit beroende av knäckebröd! kan inte äta något annat till frukost eller kvällsmat utan måste äta knäckebröd, det är så himla gott!



Så i fredags var det Parken som gällde med Sara,Elin och Alexandra och det var en riktigt lyckad kväll kan man säga haha den slutade nog inte som folk hade tänkt sig haha men men man lever bara en gång lika bra att vara spontan :)

i lördags så var jag först ute på promenad med mamma och sedan medans hon åkte iväg och handlade så städade jag hela lägenheten dvs dammsög och till och med moppade golvet! Känner mig oerhört duktig! Så på kvällen så kom tjejerna hit och vi gick ner till pizzerian här och beställde 5 pizzor och han som vi beställde pizzorna av misshandlade mitt bankkort haha så nu är halva den genomskinliga plasten av och halva bankkort nummret + mitt namn är borta haha så får gå in till Swedbank och be om ett nytt i veckan.
Sedan gick vi vidare med en kasse pizzor till videohyrbutiken och gjorde så att helabutiken luktade pizza! haha så hyrde vi 2 filmer: Did you hear about the Morgans och Valentines day. Så till slut satt vi med godis och cola o chips och tittade på en va hyrfilmerna och sedan Snabba Cash, hade inte sett den innan och ja den var faktiskt bra! Lite otäcka scener men dom scenerna e ingenting jämfört med scenerna i Green Street Hooligans hehe. var en riktigt mysig kväll och tjejerna sov över! Vi gör det här alldeles för sällan!


Bäst är ni! älskar er <3 (gammal bild)

Idag har jag inte gjort mycket, bara lämnat filmerna och sedan varit hemma och skrivit lite på 2 uppsatser jag har.

Nää dags och gå o lägga sig nu, ska börja mitt nya schema imon som innebär lektioner från 10.00 fram tills 16.00 med max 5 min rast mellan lektionerna....jippi! not

See u later

Kommentarer
Postat av: Micha

Åhh fin bild! snor den <3



Det var jätte roligt i lördags och det måste vi göra om! :D <3

2011-01-17 @ 19:06:38
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0