Get me out of here!!!!

Känner ni någongång att ni aldrig är bra nog?
Att vad ni än gör och hur ni än försöker så är det aldrig bra nog?
Att folk har kontroll över ditt eget liv? Att det inte är du som bestämmer över dig själv? Över hur du ska leva?
Ja det är nog många som känner igen sig. Man är alltid i press och det man gör räcker aldrig till utan är alltid dåligt. Det är så tröttsamt att hela tiden få höra negativa saker och saker man inte får göra m.m sånt som man fick höra när man var 10 år, inte 18 snart 19 år!
man känner bara för att skrika rätt ut och sen brista ut i gråt eller något. Känner sig så hjälplös och trött och sliten och man vill bara vara lämnad ifred! man vill leva sitt eget liv! Folk tror att dom hjälper en och vet vad som är bäst för en men hur kan dom veta vad som är bäst för en? Man känner sig själv och man känner sin egen kropp och man vet framförallt hur mycket man själv tål. Särskilt jag, jag vet gränserna för hur mycket stress min kropp tål efter stressymtomen. jag behöver ingen barnvakt som säger till mig att ta det lugnt. Den tiden är över. Jag vill göra vad jag vill och jobba hur mycket jag vill!
man blir trött på att alltid göra vad alla andra vill att man ska göra hela tiden, bara låt mig leva mitt liv.
Det känns som att jag bara vill bryta ihop....låta tårarna strömma och bara vara....
Nää nu ska jag skriva klart engelska arbeterna som jag har fått ytterligare! och även en historia uppsats....

gör ett inlägg när jag är lite gladare senare.....






See u later

Kommentarer
Postat av: micha

Låter som du har det jobbigt gumman :(<3 Finns här <3

Jobba så mycket du orkar och lyssna på dig själv och bara en gnutta vad andra säger om det <3

2011-01-19 @ 08:26:07
URL: http://ladydior.blogg.se/
Postat av: micha

Låter som du har det jobbigt gumman :(<3 Finns här <3

Jobba så mycket du orkar och lyssna på dig själv och bara en gnutta vad andra säger om det <3

2011-01-19 @ 08:26:13
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0