Busy Week!

Usch vad ångest jag har nu!

Ska strax sätta igång med middagen och sedan ringa Karin vid 6-7 tiden och dra till gymmet. Jag trodde att det skulle bli stressigt idag för jag slutar egentligen 15.20 på torsdagar men idag så stängde skolan vid tolv för att lärarna skulle på någon utbildning så det var gött. jag hade tänkt göra massa skolarbetetn under tiden fram tills middagen men så har jag inte gjort ett skit än...

Får börja lite efter middagen om det inte blir för tätt inpå gymmet. Ni annar inte hur mycket skolarbeten jag har just nu! helt stört!

- Samhällsinlämning debattartikel
- Eng CV+häfte
- Svenska inlämning
- Historia inlämning
- Mediekunskap (filmprojekt)
- Psykologi inlämning

Det är allt jag har denna veckan till nästa vecka förutom att smahällen ska lämnas in på söndag natt och mediekunskapen är det redovisning imon samt skriftlig inlämning på fredag natt. Och Psykologin ska jag skicka in idag!

Och igår var det också rejält stressigt! Gick i skolan tills 14.20 sen satt Fatima, jag och Eva kvar och skrev på Mediekunskapen och satt kvar tills 16.00 då fick jag skynda mig hem och sätta igång med maten och sedan blev det några timmars håll men redan vid åtta fick jag åka in till Bergakungen för att se på Harry Potter och dödsrelikerna med Andreas som jag bjöd då jag hade fått 1 gratisbiljett av min moster dagen innan som gick ut igår så var tvungen att använda den igår och sen hade jag 2 presentkort på bergakungen sen innan också men filmen var bra hade ju redan sett den men den var lika bra nu som då :)

I tisdags så hade vi kalas här hemma i lägenheten för Anton den fjortisen! Och det var lika trevligt som alltid!

Imorgon så har jag ingen historia men ska ändå in tidigt till skolan och jobba med mediekunskapen och sedan efter skolan blir det hem en snabbis antagligen platta håret och vid 7 tiden ger jag mig av för lite myskväll hemma hos karin med Linda och Tobbe då vi ska sjunga singstar och dricka lite. Senare på kvällen blir det utgång för min del med Alexandra, vi ska till Parken där vi har köföreträde så det är gött! Är riktigt taggad! :)

Sen på lördag funderar jag på att göra comeback på karisma efter 6 veckor men då måste jag få någon att gå dit med mig, vill inte gå dit ensam haha!

Nä måste sätta igång med middagen!


see u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0