You made me who I am from the words you said



så nu är helgens utgång fixad! Blir först förfest hos en kompis och sedan drar vi till parken där vi står på VIP listan med allt vad det innebär, kmr festa SÖÖÖNDER i helgen! Behöver det efter den här veckan!

Har varit så mycket läxor och skit och har varit kvar i skolan varje dag tills klockan fem pga ett skolarbete och idag väntade man så snällt så i en jäkla timme för att få reda på att man bara ligger på G+ i Engelska C!!!! Vad an hände där??? G+??? Är läraren helt go i hövvet elle??? Arghhhh! blev förbannad på det så gick o köpte coca cola och en stor fet godispåse på filmbutiken här nere...Var menningen att jag skulle kolla på film men mamma skulle ha tjejträff här så hjälpte henne att fixa lite och sedan gå til laffären o köpa en grej o ah så hann inte, nu sitter jag och gör dom två svenska inlämningarna samt klunkar coca cola!

Minuset den här veckan har även varit min hud!! Som har gått ner sig totalt! Arghh blir galen haha men något positivt är iaf att stresssymptomen har gått bort!! Men huvudvärken kom istället.

Aja i tisdags iaf så var jag ju hos läkarn och det gick bra och sedan åkte jag till Billdal och gick på en härlig promenad med Micha runt i Billdal och sedan gic v hem till Micha och drack te och åt ägg och kakor haha :) Det var väldigt trevligt! Det är synd att man inte gör mer på vardagarna, i London hände det saker hela tiden man åkte aldrig bara hem efter skolan utan det var alltid något som hände: bio,utgång, fika, shopping m.m. Dom enda höjdpunkterna nu är helgerna!

Men det är ju såhär det är nu,tiden står still pga att det är mitt i terminen och det är SISTA terminen på gymnasiet! Så det kommer nog gå fortare och som sagt om 2 veckor är det ju lov igen! Ska bli otroligt gött och jag och tjejerna har en dag inplanerad som "tjejdag" där vi har planerat massor av kul saker! :)






Det här är bara så feeeeel! Vad gör Henrik Lundqvist tillsammans med Just Bieber på en basket match???? Vad gör han med den lilla skitungen?!! Så feeel!

see u later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0