Oh no not again!

Smärtan kommer i varje andetag jag tar. En blixtsnabb smärta som sticker rätt in i vänstra bröstkorgen, om jag tar ett djupt andetag så kommer smärtan i hela bröstkorgen - Stress sympthomen har kommit tillbaka! Dock är dom värre än vad dom var förra året. Dom kom igår helt utan förvarning och det stack i hela bröstkorgen och vänstra armen, nu är det lite bättre men det är fortfarande kvar, lederna värker. Varför???

Jag hatar det här! jag hatar dom här jäkla symptomen! Man kan ju inte bli av med dom! Det är bara att vänta....

nä dags att göra skolarbeten:

2 Svenska inlämningar
5 st Eng inlämningar
Psykologi inlämning



see u later


Kommentarer
Postat av: micha

uppsäk läkare Malin! de finns mediciner att få det fick jag!!<3

2011-02-03 @ 12:39:07
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0