The Wave

Sitter i sängen nu i pjaumas och med en kopp med te, myyys!

Har precis sett klart på filmen "The Wave" pga ett skolarbete som handlar dels om innehållet i den filmen. Kan rekommendera den - det är en rätt skrämmande sanning man får se i den filmen, saker man inte trodde skulle kunna upprepa sig.

Ja idag har det inte hänt så mycket. Gått i skolan och sen varit på en interview som gick bra ang eventjobb. jag fick även ett annat jobberbjudande igår om eventjobb som kommer ske redan i Februari så jag väntar på svar nu! Hoppas hoppas!

Annars har det inte hänt så mycket som sagt, varit skit tråkigt väder och gud vad ledsen man blev när man såg at tdet snöade (?!) idag! fyy fan säger jag bara men det övergick ju till regn sedan. Jag skulle lätt ha gått med på att det skulle ösregna i 2 hela dagar så att snön försvann och sen aldrig mer komma tillbaka!Vill bara ha bort denna kylan och snön så blir allt så mycket bättre!

Studentmössan ja, den har jag inte beställt än - får göra det på lördag.

Imon är det skola som vanligt och sedan blir det släktkalas hos min morbror som fyller år - det bästa med släktkalas? Gratis tårta såklart! Finns inget bättre!

På lördag så verkar det ändå bli en liten utgång till Karisma, vi får la se vad som händer och sedan är det lov en vecka kan knappt fatta det! Men lovet ska spenderas med plugg och framför allt PA plugg, definitivt! Men såklart ska jag även göra roliga saker, ska klämma in en Frapuccino dejt med Micha och även en heldag med tjejerna och sen på fredagen på lovet komemr det bli en stor fett utgång för att avsluta lovet, kmr bli totally awesome! ;)

Nästa vecka är även den veckanchoklad,lösgodis och framförallt Coca Cola kommer ta sina första steg ur mitt liv och istället ska gympaskorna och min ipod bli mina bästa vänner! Det är dags att börja förbränna fettet man lagt på sig nu! Så här ska det springas om inte snöhelvetet är kvar!

Seriöst är inte den här det sötaste ni har sett eller? jag tror jag dööööör - den e så sööööt, vill ha en!

http://www.youtube.com/watch?v=qKqUSeeWph0&feature=related

Sååå söt kanske ska skaffa en liten vän till Alice? haha

Nu ligger hon och sover så sött på fåtöljens ryggstödet - hon är tröttare än vad jag är och ändå har hon sovit hela dagen...hmm katter är konstiga!

Nä nu är det läggdags nattinatti




See u later

Kommentarer
Postat av: Micha

du hr ju redan en sån fin kropp :d

2011-02-12 @ 10:32:51
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0