Under the coconut Tree













































Märken på kläderna:
Den ljusa är från Cubus
Den svarta tunna långtröjan är från Gina Tricot
Den gråa t-shirten med döskalle motiv är från JC
Solglasögonen från Dolce Gabbana
"Hood" tröjan är från Serious Sally
Den röda & den blåa tröjan är från Gina Tricot

Dock så är Dolce Gabbana stövlarna mina som jag köpte förr förra våren i Sverige för 1500:-

Det var dom här kläderna jag fick av min kusin Jenny (Det är gött att ha en tjejkusin!) och en del var från hennes kompis. Dock var det en del jag fick välja bort som tyvärr var märkeskläder :( suck..hatar när det inte passar och man får slänga iväg en 1500:- tröja....Inte kul!

jag har ju även fått en stort lass tidigare med märkeskläder från dom också! Som jag inte har visat här på bloggen än, trodde jag hade det. hmm...

Och sen när ni kollar bilderna - titta på mitt hår!!!! SEr ni hur fint det är?

Äntligen har jag lyckats göra dessa lockar som Julia förjävels har försökt lära mig! Men nu kan jag!! wieee är så glad haha! Det är såhär jag har försökt få till mitt hår sen i somras - ha lite "halvlockigt mer vågigt typ!

Ska försöka göra om min bidrift idag igen och sen laga en omelett och har köpt hem en coca cola och gick till videoaffären och köpte massa plopp (lösgodis)  som jag ska vräka i mig sen haha är ensam hemma och jag förtjänar detta! haha

See u later!

Kommentarer
Postat av: Micha

Gött med ny kläder avis

2011-02-10 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0