Nattstad or blogg.se?

Hmm Börjar bli rätt trött på att blogg.se har gjort om sidan så man inte kan lägga upp youtube klipp. Det stör mig rejält därför överväger jag till att överge blogg.se och gå över till nattstad.se!!

Värt?
http://www.nattstad.se/magazineread.aspx?id=1430 - man kan flytta över sin gamla blogg tll nattstad.se alltså då ta med sig alla inlägg m.m!

Ah vad tycker ni? Värt att byta upp sig och ta denna blogg med sig? Jag är på! Inom dom närmaste dagarna flyttar jag!

Så dagens aktiviteter har bestått av bowling och middag på restaurang med pappa, mina två bröder och farmor! En riktigt mysdag! Bowlingen var väldigt kul trots att mästarn (jag själv) inte är i toppform än höhö men någongång måste ju man låta dom andra vinna ;) Middagen var vääldigt trevlig på en grekisk/turkisk restaurang i majorna! vi kom hem någongång vid sju och sedan fick jag mamma att titta på Braveheart med mig! :) Love it!
Ni som har följt bloggen vet hur varmt den filmen ligger mig om hjärtat!

Imorgon (lördag) blir det soovmorgon och sedan bege sig till Mölndal för att fira min morbror Kurt som fyller år! Ska bli kul och träffa släkten igen, det var ett tag sen! Sen på kvällen blir det troligtvis Snabba Cash med mamma hemma!

Vilken förändring va? Från partyqueen till soffpotatis? Ah vi får se hur länge det håller sig! Nu känner jag inget behov av att gå ut på nattklubbar längre varenda helg, dock vet jag inte varför....Dels för att snön har kommit tillbaka fryser fan häcken av mig men i vintras var jag ute i strumpbyxor i -15 grader så kylan har inte hindrat mig förut men nu går jag hellre ut när alla ens "nära" vänner kan och har några grymma utekvällar än att vara ute och härja varje helg och bara ha en "okej" utekväll. + så vill jag vara på vipen nu för att slippa trängas med massa andra folk och så och sen har jag tröttnat på att alltid vara på samma ställen med samma gamla tråkiga människor som man ser varje helg. Det är dags för nytt folk och nytt krogfolk! Sen kommer jag nog ändå inte kunna gå ut varje helg nu i mars månad och framåt då jag kommer jobba häcken av mig! Så kommer nog jobba helger också.

På söndag blir det jobb igen från 12.00 till 18-00.


Greklands nationalrätt - Mousasaka! En slags lasagne, den var riktigt god!





See u later


Kommentarer
Postat av: micha

jag tycker blogg.se e bättre men flytta du om du vill :):)



Du vet att det är ifk idag va? ;P

2011-02-19 @ 11:00:37
URL: http://ladydior.blogg.se/
Postat av: Micha

har du beställt klänningen från ellos?

2011-02-21 @ 10:07:01
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0