Life is smiling at you!

Oj oj oj vilket lov! Nu är det redan fredag och lovet är snart slut! Tänka sig...

Och jag har inte haft det helt lätt detta lovet! Helt galet vad allt ska hända på en gång haha
Som ni såg i det tidigare inlägget så hade jag blivit erbjuden 2 jobb men tror ni det slutade där?
Nepp! I tisdags efter att jag hade varit på interviewn för det andra företaget så fick jag ett tredje jobberbjudande från ett eventjobb i slutet av mars på Svenska Mässan!

Och inte tar det slut där! Utan idag fick jag även ett till jobberbjudande från Burger King Sisjön som jag ska på interview på måndag!

Så nu undrar ni säkert hur jag ska göra med alla dessa jobberbjudanden?!

Jo jag har kommit på en lösning, jag har redan tackat jag till ett av telefonjobben (där jag sålde 2 varor redan) där jag ska jobba ungefär 3 dagar i veckan och resterande av dagarna samt helgerna ska jag jobba på Burger King (om jag får jobbet) och när det är dags med eventjobben så får jag helt enkelt "ta ledigt" från de andra jobben och jobba på eventjobben under den tiden eventet är. Det kommer bli mycket slit med att jobba alla dagar i veckan samt skolan som min mamma och mina kompisar har sagt men nu när jag har fått möjligheten till att få alla dessa jobben så måste jag ta den. Jag måste testa och jag är en tävlingsmänniska så jag kommer se till att jag klarar av det.

Vissa skulle bli stressade av allt det här men inte jag. Nu känner jag mig faktiskt lycklig och avslappnad. Det känns som en sån befrielse att få jobba och tjäna pengar och få struktur på mitt liv! Nu känns det som att mitt liv kan börja igen! Jag kommer till och med offra mina utgångshelger för att jobba om jag måste, jag gör allt vad som än krävs för att få jobba!

jag tror att jag kommer bli en arbetsnarkoman när jag väl börjar jobba med event, jag har det på känning!

Så vad har lovet mer erbjudit mig?
I måndags var jag och fikade med Karin på Cappuccino där jag tog äppelpaj o Karin kladdkaka så delade vi på båda så vi skulle få smaka på bådas haha Goa e vi!! sedan bar det av till min jobbinterview (det jobbet jag tackade ja till).

Ja i tisdags så var jag ju på jobbinterview vid tio och sedan kom mormor och morfar hem med lite fikabröd och så fikade vi och sedan skulle de iväg med Mattias för att fixa hans kostym. Efter det försvann Mattias hem till pappa och jag var ensam i lägenheten tills min fina Amandou kom till mig och vi snackade och tittade även på film: Alvin och gänget - vi är barnsliga men jag älskar deet! haha Det är bara så vi är haha

I onsdags gjorde jag inte mycket på dagen men på kvällen blev det in till stan där mamma bjöd på en fika/middag på Cappuccino samt bio - The Tourist på bergakungen! En riktigt myysig kväll var det! Tack Mammi <3

och i torsdags var jag bara hemma på dagen och sedan iväg till jobbet för jobb från 17.00-20.30!
Var egentligen menat att tjejerna skulle ha filmkväll o tjockiskväll här i lägenheten men så blev det icke då jag skulle jobba så hoppas vi kan skjuta upp det tills nästa helg!

Imorgon (fredag) så blir det bowling på dagen och sedan middag med farmor på kvällen på någon restaurang som pappa bjuder på! Ska bli myyyys imorgon!

På Lördag så blir det släktkalas hos min farbror som fyller år!






Bilder från min och Michas Frapuccino dejt i söndags <3

Ska gå o lägga mig nu ha det så gött

See u later

Kommentarer
Postat av: micha

fina bilder <3

vad kul att du har så mycket jobb nu :D<3

Säg till o, du ser mer sådana event jobb typ på svenska mässan så kan jag med söka för att se om sådana saker passar mig och om jag vill fortsätta med det sen :)

Visst va väskan fin (A) de har rea på guess på två ställen!!!!!!

2011-02-18 @ 12:34:10
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0