Fashion - A word that makes a girl smile

Ohhhhh blir galen!!! jag måste MÅÅÅÅÅÅÅSTE bara beställa hem en outfit som jag hittade i Ellos katalogen!










okej det var hela outfiten, den hade ingen "helbild" på hemsidan utan dom hade klippt bilden så mn såg kjolen på en bild och linnet på en annan så blev helt knasigt när jag satt ihop dom därför tog jag egna bilder!
Och jag måste så ha skorna också som är med i outfiten! Men det är 11 cm klack!? Hur ska jag kunna gå i dom? Men jag måste ha dom!
Jag vill beställa den outfiten i brunt som på bilden, men tänk om det inte blir lika snyggt till en blondin? Hmm svåra problem här haha!

   

 

Hittade även lite andra fina outfits! Men dock är det bara dom övre som jag är intresserad av att beställa, dom undre är fina - jag tycker att den korallfärgen är väldigt fin men nja har inte bestämt mig än, man ska ju våga använda den oxå  ;) Men klänningen är ju en perfekt partyklänning och den har avtagbara band också! Den ljusrosa kjolen ser så härlig ut! Så den vill jag också ha!

ja man börjar allt längta efter sommar nu när man kolalr igenom vår/sommar katalogerna! Det är bara att hålla ut!

Nä nu ska man ta och dra sig - skola imorgon men bara en svenska lektion! Börjar 11.50 så sooovmorgon på det! :)

See u later

Kommentarer
Postat av: Micha

finns inte solbrillorna med?:D

2011-02-08 @ 18:28:38
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0