And tonight I'm lovin you


Bild från Vipen på Parken igår!!

Var som sagt på Parken igår men först var det lite förfest hos Mathias så vi möttes upp vid nio tiden och satt och chillade i hans lägenhet tills klockan började närma sig elva då vi drog till Parken där vi hade Köföreträde då vi stod på VIP listan o sedan hamnade vi på vipen inne i Parken också. Gött var det!

Innan kvällen så fick jag med mig Micha in till centralen för att klacka om mina klackskor och även ta en fika på Espresso House på NK där det blev en vaniljsnäcka och en hederlig Frappuccino! Den är ju inte lika go som den från Starbucks måste jag medge men det kan ingen vara! Men den var ändå go. Så det var trevligt! Hade bara en lektion igår också mediekunskap så började 12.20 och då hade min grupp en asgrym redovisning, MVG på den asså haha! Ska få reklamfilmen vi gjorde!


Frappuccino! <3

Nu sitter jag här i myskläder och ska bädda ner mig i sängen med min godispåse o data och se på The Chronicles of Narnia The voyage of the dawn treader som Anton så snällt har laddat ner till mig! Ikväll blir det hemmakväll även, ingen utgång! Men jag såg det att melodifestivalen skulle börja i helgen, eller? Kanske får ta en titt på den.

Har även hittat en ny låt!
Enrique Inglesia ft Ludacris & Sito Rocks - Tonight (I'm f*cking you)/(I'm loving you) som e radio edit.
well well

See u later!

Kommentarer
Postat av: Micha

Den var himelsk god! Fan va jag längtar tills lovets frappuccino dejt! haha <33

2011-02-06 @ 11:07:24
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0