Am I a horse or what?

Gud vad jag har ätit denna veckan asså! Det är helt otroligt! Jag känner mig som en häst som äter allt typ haha
Inte konstigt att jag fick breakdown i fredags innan utgången för att jag kände mig tjock. Har ätit x-antal chokladkakor + stor godispåse + 2 1l coca cola! På bara en vecka?! Men förklaringen är - jag har veckan...hmm inte lika kul men ändå lättnad att veta att jag inte kommer fortsätta äta såhär mycket haha!

Och detta är helt otroligt, trots att klockan är elva på morgonen och jag har ätit frukost sitter jag endå här och äter choklad ?! Nä nästa vecka börjar diet och träning! Här ska fettet förbrännas!

Så jag vaknade vid tio idag och börjar min lektion 11.50 då jag har svenska och sen är den slut vid tolv och då slutar jag för dagen! Fatta vad gött asså! Ingen jobbig vecka i skolan inte, om man räknar bort inlämningarna då! Och sen när jag kommer hem kommer jag säkert vräka i mig mer choklad haha DEt är så illa! Och jag har såååån crave för Coca Cola idag, det är bara för att jag tillåter mig själv att dricka coca cola för jag använder det för att hålla mig vaken och få energi när jag sitter och skriver inlämningar på kvällarna, så det är inte lika illa! :)



Hittade det perfekta framtidsjobbet för mig haha! Så klockrent! och så JAG!




See u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0