A beautiful day in the city of Gothenburg!

Söndag idag! Fick för mig igår att det var söndag igår hahah! Så borta!

Så dagen har bestått av en härlig Frapucino dejt med Mikaela på Arkaden och sedan en härlig promenad i vårsolen till Linneplatsen där vi tog bussen hem! Var så himla gött väder, riktigt vårväder! Nu är man på gott humör!

Det är lov! Det har jag inte fattat förens typ nu (?) haha Lovet är iallefall så gott som fullspäckat med möten med härliga personer! Imorgon väntar en fika med bästa kusinen karin och sen lite shopping på det ska vi nog hinna med innan jag drar till en jobbinterview för ännu ett till jobberbjudande (dock inom telefonbranschen).

På tisdagen blir det lekdags med Amanda! haha var så längesen vi sågs nu känns det som iallefall så vi kommer nog flippa tillsammans haha!

På onsdagen så har vi bestämt att tjejerna ska komma hit till min lägenhet och ha en filmdag/kväll slash tjockisdag då vi ska köpa hem dricka,godis och chokald (antar att mitt "nyttiga" liv får bli uppskjutet en vecka haha)

och torsdagen samt fredagen på dagen är ännu obestämd! Men på kvällen blir det garanterat utgångVIPen!!

igår så blev det utgång iallefall. Var ännu obestämt fram till på kvällen då mamma skulle ha tjejträff här hemma som jag inte visste elelr jag hade glömt av det haha starkt jobbat! Men så då passade jag på att gå ut till karisma med Alexandra och Liisa och Mathias! Som sagt Karisma har tappat det och jag trivs inte alls där längre. Bartenderna är otrevliga och det är bara musiken på nedervånningen som håller måttet dvs. Nä jag kommer inte att återvända till Karisma förens det blir ändring! Karismas tid är förbi enligt mig. Även om vi var på VIPen på Karisma så var det folktomt (?) helt dött med folk på dansgolvet! Vart va alla igår? Det drog ju också ner på stämningen och sen att personalen är kaxig mot en är ingen hit direkt. Så Karisma - NEJ!

Nä hädanefter blir det att utvidga sina kontakter och gå till andra ställen på lördagar! Karisma no more...



time for food!
See u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0