Yes I am a Bagoholic!

Ja godmorgon godmorgon allihoppa!

börjar som sagt sent idag 12.20 så har precis bäddat sängen (duktigt!) och sminkat mig samt ätit frukost men ska snart koka en till kopp med te för min hals!

Idag blir det först skola en historia lektion till 13.40 och sen blir det en tur till Blåvittshoppen fr att köpa en biljett till min brorsa och sen blir det att göra ett skolarbete som vi fick i fredags!

Den här veckan kommer bli fullspäckad skola och skolarbete på dagarna och fika med tjejerna på Onsdag och sen jobba på Ullevi på Supercross på Fredag och sen tjejmiddag hos mig på Lördag! Kommer bli en bra vecka om min torrhosta kan hålla sig i schak!

so back to the bags!
Alla mina kompisar vet att jag är helt överförjust i väskor och jag får valpögon när jag hittar en väska som jag tycker är snygg. Och jag har som motto när jag åker utomlands att alltid få med mig en souvenir ifrån landet jag besökt och soveniren är en väska haha! så mina väskor kommer ifrån London(de flesta åkte som sagt dit med 1 väska och kom hem med 8 st1), Kina, Teneriffa, Spanien, Italien, Kroatien, Sverige (inte många dock min första väska kmr självklart från Sverige.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0