Here I am

Så nytt inlägg igen! Kanske kan komma in i ett blogg-flow nu så ni får lite uppdates om mitt liv haha!

Så dagen snart slut och ska gå o lägga mig o plugga på historia provet som jag har tills imorgon! Har en lektion på morgonen Retorik och sedan ngn timmes håltimma tills Historia provet och sen har vi ingen Mediekunskap, wieee! Asgött och idag köpte jag choklad oxå gick heeeela vägen till affären haha inte för att dt e så långt men dt händer inte så ofta.

Så då kan jag tjocka mig innan jag möter dom andra vid brunns och förfest på Chez någon timme innan vi drar vidare till Parken och om dt inte duger så drar vi till Karisma! Allt för att fira amandas födelsedag! wiee ska bli så kul nu när hon kan gå ut på krogen! :D

På lördagen sen så blir det tjejmiddag hemma hos Amanda ska bli myyys! Vi var inbjudna till en hemmafest men då Amanda hade planerat sin middag tidigare så tackade vi nej till hemmafesten men men det kmr fler gånger!

På Söndagen så får vi se om vi åker till Malmö eller inte för att följa IFK Göteborg. Matchen är redan 16.30 så vi ska kolla bussar och tåg m.m Så får vi se!

Ska nana nu ha dt gött






Its time to partyyyyyyyyy! God I miss London! The nightlife and ofc
the daylife to! :)

See u later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0