Good Weekend but not a good END of the weekend...

Hej allihoppa!

Hann inte blogga under helgen! Men nu kmr updates!

fredagen så blev det som sagt Amandas första utgång och det blev på Parken med italenskt tema men när vi kom så sög musiken så mkt så vi stannade kvar där i kanske högst tjugo min och drack upp åra drinkar innan vi fick en stämpel och begav oss ut för att kolla på Trädgårn men där var kön så himla lång och eftersom vi inte hade Köförträde så orkade vi inte stå i den kön så vi drog tillbaka till Parken och kom tillbaka till en hel förvandling med bra och modern musik som man kände igen så där höll vi oss resten av kvällen! Hahah Vakten kom ihåg mig från förra gången då jag tjatade på han att han visst hade jobbat på Trädgårn så tjöta lite me han haha , trevlig kväll var det men Blev dock lite bråk och turbulens under kvällens gång men var ändå en bra kväll!

lördagen så var det dags att klä ut sig till antingen Bimbo eller Slampa som var Amandas tema för kvällens tjejmiddag. Jag blev någon blandras mellan fjortis och slampa men skulle va slampa haha! Riktigt trevlig och rolig kväll och som alltid god mat, det tackar man för Amanda! :) Karin sov sen över hos mig och sen fick vi även sällskap av Mattias och hans polare som smsade tjugo i ett att dom skulle komma och sova över för att vi hade lägenheten för oss själva....great! man blir ju alltid så glad över sånt....not!

söndagen var det bara att masa sig upp ur sängen vid nio då Karin vaknade men det gjorde inget eftersom jag skulle till Malmö vid tolvtiden så vi fixade frukost till oss och åt framför tv och tittade på Hitta Nemo på Disneychannel = Så typiskt jag och karin! haha Saknar våra helger som vi brukade ha förr men nu har båda så mkt att göra men vi ska se till att träffas lite oftare! Matchen som jag såg på i Malmö var den sämsta match jag någonsin varit på! IFK spelade så sjukt dåligt och det var dålig stämning i klacken men det var endå kul att åka ner tkr jag och nu är nästa match en hemmamatch mot Mjällby denna söndagen!

Imorgon så börjar jag klockan åtta och slutar tolv så ska åka en sväng till pappa och hälsa på innan jag återvänder till skolan och gör ett grupparbete som vi har tills på fredag. Annars ser veckan rättså lugn ut än så länge...


Jag och Micha på Amandas tjejmiddag!






Slampigt var temat ja!







Och nu kmr en bildbom på underverket Alice! Galet vad hon kan hitta på mkt!


Alice "kippar" efter luft, hon tror typ att hon ska dö av att va innekatt!


Busted!






Fokuserad!







Last pic for 2day....look on the blog 2morrow 2 see more pictures of Alice haha!

Goodnight See u later

Kommentarer
Postat av: Micha

hahha va galen din katt ser ut x)



Lördagen blev jätte lyckad juhhh! Synd att inte sara var med<3

2010-09-28 @ 13:57:38
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0