For the love of a Princess

Hallå igen!

Jag vet jag vet, det blev aldrig något inlägg men var för trött i fredags! I fredags blev det utgång då och det blev på Park Lane som anses vara Göteborgs bästa klubb men det tycker inte jag! Fick betala 120 kr fast jag stod på listan pga ngt fel så där rök alla mina pengar för kvällen och dt gjorde att jag blev på dåligt humör hela kvällen och när jag insåg att även musiken sög och att dom hade en orkester där(?) så fick jag nog och åkte hem vid 2-3 tiden.

och det jobbintervjun jag hade var på ett Cafè som heter Green & Room som har raw food och ekologisk mat och det var ett väldigt fint cafè med en trivsam miljö men dock behövde dom helst heltidsarbetare men han skulle höra av sig om dom behövde någon på helgerna och så, så vi får se hur det blir med det!

Iallefall för att väga upp den dåliga utgången i fredags så gick vi även ut på lördagen och denna gången satsade vi på ett säkert kort där det alltid är bra dans musik och mycket folk. Så det blev Karisma och där hade vi en väldigt rolig kväll! Priserna på drinkarna är skyhöga så jag rekomenderar er att förfesta innan ni ska dit men som sagt priset e värt det, dom spelar den bästa musiken och det finns två dansgolv men även bord att sitta vid och det går runt paparazzi.

På söndagen så var det IFK match igen och den vann IFK Göteborg såklart! med 3-0 så dt var gött!
och så var det ju val denna dagen och det är en STOR SKAM ATT SVERIGEDEMOKRATERNA HAR KOMMIT IN I RIKSDAGEN! Sjukt är det enda jag kan säga!

Så en ny vecka på måndagen hade jag ingen skola vilket va gött me sovmorgon fast dt skulle jag ändå fått då jag brukar börja 12.20 på måndagar men inget slår att vara ledig! Speciellt när det ösregnar ute. Men var ändå tvungen att massa mig ut i regnet för att köpa biljetter till bortamatchen mot Elfsborg som jag var på igår! Det är sjukt hur kul det är med bortamatcher det är inte alls samma som hemmamatcher man kmr varandra närmare och lixom skapar nya kontakter då det nästan alltid är samma folk som åker på bortamatcherna! Tyvärr slutade denna matchen 1-1 då IFk hade hela matchen men Elfsborg kom in via ett skitmål.

Var hemma tolv igår på  kvällen och upp igen vid åtta men när man då kmr till skolan så säger dom att vi inte har någon samhällslektion då läraren är i Oslo och "glömde" berätta det för oss igår så jag som börjar nästa lektion 14.20 hade kunnat haft sovmorgon!!!! Arghhh ibland blir man så förbannad på skolan!


Göteborgs stadsvapen köpte detta sist jag var i Blåvittshoppen!


Gårdagens outfit!
Linnet hade världens skönaste tyyg! love it!


löven faller.....hösten e här


fint väder för ngn dag sen när jag sov!


Alice! haha kmr mer bilder på den goingen ;)

Nää nu måste jag gå till vagnen!

See u guys later

Kommentarer
Postat av: micha

jag tycker karismas priser är som trädgårn med priserna på drinkarna:) hoppas ni får de kul imon!!

2010-09-23 @ 16:27:12
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0