Fashion Girl!

Hello igen!

Även om dagen är slut om en halvtimma så har jag iallefall bloggat! haha Vet att jag suger på det här.

Men idag så har det varit en rätt händelserik dag, började dagen i skolan kl 8 med Retorik och sedan hem en stund innan jag åkte tillbaka och gjorde ngt knasigt skolval och sedan lektion innan jag åkte till sjukhuset. And here we have the bad news....Efter att jag hade en öroninflamation i somras på det opererade örat när jag var vid Julias land så har det nu blivit ett litet håll i trumhinnan så vi måste vänta och se om det kmr läka av sig själv elr om dom måste göra ett litet ingrepp. Inte så jättekul men detta kmr isåfall inte bli lika stort ingrepp som operationen men jag håller tummarna för att hållet ska läka sig själv.

But then when we get bad news there is always some good news!
När jag fikade på sjukhuset för att jag var där så tidigt så ringde en från ett jobb jag hade sökt och sa att dom ville träffa mig så då ska man på jobbintervjuv på fredag! Så hoppas verkligen jag får detta jobbet! Företaget är ett väldigt stort företag som finns i många länder. Kmr inte nämna företagets namn förren jag vet säkert hur det blir ;) Där får ni vara lite nyfikna!

Ska igentligen gå och lägga mig nu men har kollat igenom hela Ellos katalogen och ja inte riktigt något som jag fastnade för inför hösten men det ska vara dova färger lite pastellaktiga. Och höstens tema är SKOGEN och SAGORNAS VÄRLD.


Inför fashion fall!





sen har jag även kollat på New Looks hemsida:



Summer dress for sale! så söt tkte jag att den var!


Here is one cool outfit for the autumn! I really like it!


Såg även ett par coola/söta sommar skor! skulle va snyggt till en svart7mörk klänning!
och nu har dom sänkt priset till 15 pund!


Och det här skulle ni aldrig kunna tänka er hända i Sverige but it happends in
UK all the time! vanliga tygskor säljs för 40 kr medans vi här i dyra Sverige
får punda ut med 100 - 200 kr för ett par helt vanliga tygskor som dom här!
sjukt!


Klicka på bilden ovan och kom direkt till New Looks hemsida där ni kmr svimma av de billiga priserna
jämfört med Sverige! Jag kan spendera en hel dag med att gå igenom vad för nytt dom har fått in!
Ska starta en account där!

time for bed

See u guys later

Kommentarer
Postat av: Micha

Måste bara säga Malin att jag e stolt över dig :D<3 Även om du inte har fått jobbet har du ju försökt, du har fått mig sugen på att söka jobb nu xD

Och det med tygskor kan jag ju säga att jag betalade 250 kr för ett par på Dinsko och de gick sönder med en gång, men mina från Esprit som kostade 400 kr e de bästa jag har haft. Så beställ hellre från london ;)

2010-09-16 @ 21:33:41
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0