Cage of death









Would you dare to challenge your destiny?

Would you dare to swim with a salt water crocodile?

Läste nylligen på internet att man nu kan simma med den farligaste krokodilen av dom alla: saltvattenkrokodilen! Är en vattenpark i Australien som heter Crocosaurus Cove och där kan man för ungefär 1000 kr dyka ner i samma pool som en fem meter lång krokodil som bara är 4 centimeter ifrån dig, det enda som skiljer er åt är tjockt plexiglas




Idag så mötte jag upp med Maria en kompis från London så åt vi frukost på Egg&Milk vilket var väldigt trevligt med lite catch up time och sen gick vi till domkyrkan i det fina höstvädret och så tog jag spårvagnen hem för att min mamma hade bjudit in mormor och morfar på middag så har varit en trevlig dag! trots min torrhosta som kommer och går, väldigt jobbigt faktiskt! måste hålla mig frisk denna veckan! bloggar mer imon, nu är klockan 00.38 o har skola imon fast börjar 12.20 :)

See u later!
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Okok härligt! :) Jo det är bara bra här med ! :D åhh tack vad glad jag blir! :D

2010-09-06 @ 00:44:21
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0