Back on the track!

Okey people I am back!

Efter att min förkylning nästan tog kol på mig i Onsdags då jag gick upp som vanligt klockan sex för att förbereda mig för skolan men som dock inte min hjärna tycktes orka det så fick jag världens yrsel i huvudet och förlorade all färg i ansiktet och allt snurrade runt omkring mig + att jag hade världens brus/sus i ena örat som bara blev högre och högre. Jag kunde knappt stå upp och hörde min mammas röst i slow motion och det kändes som att jag var på en båt med världens högsta vågor. Det blev bara att lägga sig och jag sov ända tills tio i ett då jag var uppe kanske tjugo min innan jag blev så trött att jag la mig igen och sov ända tills klockan sju på kvällen då jag massade mig upp för att se idol och sen blev det Robin Hood och sedan sängen igen.

Jag vet att jag har en förkylning med tanke på min hosta som det känns som att den sitter i lungorna så det kan ju bero på det men jag har ingen anning om varför kroppen sa till så strängt i onsdags. Det var ett väldigt otäckt ögonblick!

Men nu mår jag iallefall bra igen och har både gått i skolan och sen jobbat från fyra till tolv! Så imon är det tjejmiddag också så måste fixa maten imorgon så dt blir inte heller någon lugn dag men men ska bli kul :)

nää ska dra mig nu så jag får nana ha dt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0