A Gift of a Thistle <3

Hej igen!

Jag vet...nu har jag tappat det igen med bloggandet! Det går lite upp och ner men men säger som vanligt att jag ska försöka bli bättre :)

så vad har hänt det senaste? jaahh klarade ju av att gå till skolan på fredagen så sedan hann jag hem en stund innan jag åkte till jobbet och jobbade från fyra till tolv och då kände jag mig helt bra vilket kändes gött! Riktigt roligt att jobba igen! Men nu kommer inte nästa event fören den 17 November då det är landskamp.
På lördagen sen hade jag tjejmiddag med my dear friends <3 Riktigt kul och lyckat även om jag fick halv panik över att maten skulle smaka dåligt haha! Micha sov över så vi åt en pannkaks frukost på söndagen med te, väldigt gott och sedan efter att micha hade åkt så kom mattias hem en stund senare så övertygade han att han skulle ladda ner Braveheart åt mig så tittade vi på den och what can I say? Just magnificent! I love it! och ännu en gång för alla er som inte har sett den, se den! really worth it! Kanske är det bara jag som blir förtrollad över den magiska musiken, men landskapen och musiken passar så bra ihop och the bagpipes and the flute



Magic scene! Listening to the music! absolutly amazing!  

So back to my life!
Läxorna börjar ju trilla in nu samt inlämningar o shit, inte kul min kalender i smokfull med saker som ska göras! Så längtar efter denna fredag och lördag då det blir utgång, ska nog börja lägga ut bilder och berätta om mina utgångar för mina kompisar som inte bor i Göteborg får se vad jag håller på med hehe. och imorgon så blir det ett läkarbesök (help me?) thank god att jag har choklad hemma sen! och igår var jag även på Derby! IFK Göteborg - Gais där IFK vann med 2-1 wieee jag och Mattias gick även med i marschen till arenan som gick från valand där det oxå var en idiot säkert gaisare som släppte "raketer" i mitten av klungan och precis bakom där jag och mattias gick så dom sköts åt alla håll och flera fick dom på sig och det var en millimeter ifrån min fot så sedan sprang den killen iväg och då började flera från klacken(där vi gick) springa efter och fick fast han och sen kom polisen. Någon hade ju kunnat bli allvarligt skadad! jävla idiot säger jag bara!


Fullbokad var det ja!


Det här fick jag av Amanda! <3


IFK Göteborg!

See u later nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0