We are party animals!

Tjenixen igen!

Så lördagen blev bra med utgång på Karisma men dock orkade jag aldrig gå till en bankomat o hade df med mig kortet så tog ut en 500 lapp för jag va skyldig Amanda 350 kr något sådant och så tänkte jag att jag ska bara köpa för högst 200 kr och sedan lägga undan resten men gud som vanligt när man tar med sig 500 kr så märker man dagen efter att det enda man har kvar är några en kronor! Inte kul alls! Men men man får lära sig av sina misstag och dock om bakläxan redan på söndagen när jag inte kunde sova för att huvudet dunkade så gick upp redan vid tio tiden och åt en seg fruksot i 2 h och halvsov typ haha!

Sen var det dags för match IFK Göteborg - Mjällby en match som skulle vara en självklar vinst för Blåvitt men så blev det inte...matchen slutade 0-0 ovh var nog den sämsta matchen för iår spelmässigt! Till och med sämre än mot Malmö, riktigt uselt!

Annars har det inte hänt så mkt, e hemma nu på håltimma o ska snart till skolan igen o ha samhäll o sen ngt klassråd elr vad dt heter och sen ska jag möta Amanda vid centralen och ja tar vi väl en fika o tittar runt i stan lite :)

Nu ska ni få se den halv nyinköpta outfiten jag hade i lördags men köpte ju två "klänningar" men har bestämt att jag kmr lägga upp en bild på den andra nästa gång jag ska ha den.


Outfiten "gammalt" linne och den nyinköpta kjolen H&M 199:-


Again!

See u later time for school! blää hate it
It will be a post later here about a few songs which have played an important
part in my life :)

Kommentarer
Postat av: micha

Nu är jag med sugen på att köpa en liknande kjol :o

2010-10-07 @ 10:50:44
URL: http://nattstad.se/michaofsweden
Postat av: maria

Hej raring! haha jag har blivit lite hurtig på sistone.. Jag gymmar på SATS. Börja?



Saknar dig med! Puss

2010-10-07 @ 13:03:46
URL: http://marimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0