Greed

Heej allihoppa!

Vet att det inte blev något nytt inlägg om låtar som betytt mycket för mig men det kommer i nästa inlägg så här får ni två inlägg på raken!

Iallefall tänkte berätta vad som hände i helgen i Fredags så blev det att vi(Alexandra, Andreas o jag) gick till Trädgårn där en kompis till mig hade fixat köföreträde så vi gick bara förbi den långa kön, asgött e dt!
Kvällen var bra men det hände ngr incidenter som man helst skulle vilja glömma bort men annars var det bra ös med bra musik m.m som vanligt. Inga bilder togs dock.

På Lördagen så sov jag ända till halv tre på dagen! och var fortfarande trött och vaknade av att mamam ringde så jag hade igentligen kunnat sova längre haha helt sjukt!
Iallefall det blev Karisma på kvällen med temat girighet och som vanligt med bra musik m.m och happy hour i baren mellan 22-23 sen kom det även lite annat folk från Chez som vi kände så det blev en bra kväll, en mkt bra kväll!

Iallefall på söndagen så var det dags att sätta upp mina tavlor i mitt rum och fixa lite annat eller ja min pappa fixade det. Sen blev det en tur till Majorna till en grekisk restaurang och äta med familjen och kusinerna samt farmor, var riktigt trevligt som vanligt!

Och den här veckan kmr också bli fullspäckad!
Imorgon fika med tjejerna någonstans i stan, kommer bli riktigt kul och trevligt att vi äntligen får våran fika haha som vi har fått skjuta upp nu i ett x antal veckor!

På Fredag fyller min mamma år och på söndag ska vi ha kalas för henne!

På lördag ska jag hämta upp Viktor med Hummer limon, får bli den svarta då den vita fortfarande är trasig!

och just det dom håller ju på att bygga om utanför våra lägenheter och igår fick jag reda på att dom kmr bygga ett staket runt vårat område så att det bara är folk som bor här som kan komma in i området, riktigt smart måste jag säga och det känns ändå tryggt med staket. :)


Ny Party klänning! Från Lindex för reducerat pris 129:- Org.p 199:-




Får ta ena limon på lördag då!

See u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0