The Fence

Hej allihoppa!

Sitter här i min fåtölj och ska snart gå o lägga mig. Börjar åtta imorgon som vanligt så upp tidigt blir det!
Seg dag har det varit idag, kom till skolan och skulle ha Eng C men då skulle tydligen bara dom som skulle redovisa behöva komma så åkte hem igen och åkte tillbaka in igen vid elva tiden för att göra det svenska provet och åkte hem igen vid tolv.

Sedan var jag hemma några timamr innan Amanda kom hem till mig så chillade vi lite innan vi åkte in till centralen och mötte Sara och Micha och gick till Condeco och tog en Lunch/fika, det var väldigt trevligt. Tycker vi får göra det oftare tjejer!

Annars händer inte mycket, skolan e seg som vanligt...


Här är en del av staketet som dom har satt upp, fick ingen bild på
"the big gate" men ska försöka ta en imon. Dom ska göra klart vårt område
först dvs renoveringen utanför innan dom sätter upp staket vid oss.


Staket...Gillar att dom bygger staket faktiskt! :)




Utanför våran lägenhet, marken helt uppgrävd


Där med!


Knaskatten Alice


Vi hade tråkigt på en håltimma och upptäckte att dom hade eluttag
uppe i taket på biblioteket! haha


In your face Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0