London, the city I always will love <3

Ja kära ni!

Nu har jag återfått den otroliga saknaden efter London igen! Jag skulle göra vad som helst för att få komma tillbaka! Det är så tråkigt och äckligt i Sverige nu. Jag menar det är 11 grader ute! och det är September, så jäkla kallt ute så man håller på att frysa ihjäl! Imorse vid åtta tiden var det endast 2 grader ute! Helt sjukt kallt! Det verkar som att hösten har tagit ledigt i år och att vintern kmr direkt! Inte kul alls!

Nää fyy vintern i London kom inte fören i December! Det är så det ska vara! Jag älskade hösten där! Så varmt och ljumet väder med goa vindar som var ljumna o varma istället för sveriges kalla o hårda vindar. Vi gick fortfarande i t-shirts när ni här hemma hade gått med tjocka vinterjackor i en månad redan. Löven var i så fina färger o man var verken för varm elr kall.

Nää gud vad jag saknar det! Jag saknar staden i sig, Julpyntet som var flera månader för tidigt (dom har nog redan börjat sätta upp dt), saknar dom mysiga fiken, saknar dom vänliga människorna, Saknar att bara gå runt i Richmond och bara njuta av att vara där, Saknar Richmond Hill med dess fina utsikt där man kopplade bort allt! Saknar tempot i Londons innerstad,Saknar att bara en ledig dag åka in till Centrum o plötsligt står man vid Big Ben, saknar engelsk tv, Saknar dialekten, Saknar alla julförberedelser på tv o i affärer, saknar även Londons pund o pence m.m AHHHHH BLIR GALEN! SAKNAR HEEELA ENGLAND!

Även om skolan tog död på oss alla så saknar jag LONDON! And jag saknar min dagliga hot chocolate from Starbucks in school!

So back to my "life" in Sweden...
Well, Det händer inte så mkt, Idag fredag så skulle jag ha haft en filmkväll med mig själv men blev idol och räckor framför tv istället. Ska nu ta fram min stora godispåse från 4-Gott och min choklad och kolla lite på OC innan jag går o lägger mig men klockan e redan halv tolv o jag e aptrött redan, har världens träningsverk (?) i benen..illa! Jag som hade tänkt börja träna o leva lite nyttigare. Känns som att alla gör det och jag har levt onyttigt i ett år elr till och med 1½ nu så får la sätta igång. Igår så unchade jag med pappa vilket var väldigt trevligt. Pappa hämtade mig i skolan efter min första lektion och vi va o åt en go räkmacka på Bernaps (stavning?) och sen var hemma lite. Vågar nog avslöja att det kmr bli mer resor än till London i höst så det känns kul!

Imorgon (Lördag) så blir det lugnt på dagen, äntligen få sova ut! Men måste gå till 421 o ta ut pengar, har inte haft några lösa pengar på hela veckan för att jag inte orkat gå till en automat, illa! Så får gå värsta biten nu när jag hade kunnat ta ut pengar på Ullevi mittemot min skola haha, smart där!
Aja lite motion skadar inte som sagt. På kvällen blir det utgång iallefall! Ska bli kul och e extremt taggad, blir förfest på ngt ställe och sen drar vi till Karisma!

På Söndag blir det fotbollsmatch, denna gången hemmamatch IFK Göteborg - Mjällby. Samtidigt är det kalas för Ellen min kusin men får fira henne en annan dag men det går nog bra :P


Färgade min konstiga utväxt för någon dag sen, men blev inte helt
blont utan typ mellanblont så inte riktigt lika ljus som övriga håret
men aja :P


Bättre bild!


England <3


The guardian lion, i am not sure but I think it guards Royal Bank of Scotland


Saknar!!!


Saknar tilloch med att gå förbi Mick Jaggers hus varje dag!


Bättre bild på hans hus, han e hemma!


Vackra Hammersmith!


och vacka Richmond Hill i vintertider, det är den här utsikten som
Mick jagger ser varje gång han kollar ut genom sovrumsfönstret!
Så otroligt att dt finns så stora gräsytor mitt i London!

Nog för mig dags o nana katten Alice ligger o sover djupt i fåtöljen bredvid min säng hehe

So See u later guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0