I made it!

Heeej allihoppa!

ah gud vilken helg! haha världens segaste men ibland kan det vara skönt att få va hemma men inte kul att va sjuk! Känner mig lite bättre än igår men inte helt frisk än, helt täppt och hostan fortfarande kvar men nu har jag iallefall inte temperatur skiftningar.

Har inte gjort så mycket idag, sov till kvart över två och mötet igår gick bra så nu har man ett jobb! :)
Fick reda på det idag och företaget heter The Draft Made2market och är ett försäljningsföretag som innebär face2face sailing. Man åker ut till kunden och marknadsför varan man ska sälja och jobbar för två av de största elbolagen i Sverige, så man åker ut till kunden eller medverkar vid event. Så det ska bli intressant!
Börjar jobba den 1 November då jag får utbildning i arbetet, ska bli kul!

Imorgon så är det dags för mammas kalas och ska bli kul att träffa släkten igen!

Nää nu ska jag dra mig ska se på film me anton o mamma!



See u later

Kommentarer
Postat av: Micha

grattis:)

2010-10-16 @ 22:13:28
URL: http://nattstad.se/michaofsweden
Postat av: Micha

hahha sant :D du åker nu på torsdag va? :(

Mallis jag kmr sakna dig<3

2010-10-18 @ 19:19:17
URL: http://nattstad.se/michaofsweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0