Having a cold again....

Åhhh fyy nu har jag gått och blivit förkyld igen, typiskt! Inte kul är det :(

Ska aldelses strax gå o lägga mig så jag kan komma upp imorgon till skolan som börjar åtta jippiiii..not!

Efter skolan så ska jag på en jobbintervjuv och företaget får ni veta vilket det är efter att jag har kommit hem haha :) Känner mig så evil against you all! men det e bara att stå ut med nyfikenheten!

Fick även igår reda på att jag ska åka till Turkiet den 21 Oktober till den 28 Oktober! Ska bli otroligt härligt då jag inte har repat mig efter skolåret i 2:an (London). Känner mig fortfarande trött o sliten och har ingen riktigt skolork just nu men kämpar på ändå.
Men det ska bli så gött att få komma bort från det här kalla! Vi ska till Alanya :)

Sen går jag en dag på fredagen och ska göra ett prov och sen är det redan höstlov! Kan ni tänka er vad tiden går fort! Helt otroligt fort går den!

Sedan har jag nästa vecka på tisdagen och onsdagen att jag ska stå vid Svenska mässan på gymnasiedagarna och representera elev för Svenska Skolan i London så det ska bli kul och intressant!

Och jag kommer inte ihåg med mitt fiskminne om jag har berättat för er att jag nu äntligen har bokat resa tillbaka till London?! Jag ska tillbringa lite mer än en vecka i den härliga staden London och det bästa av allt: Över nyår!
Den 28 December lämnar jag Götet för LONDON! och kommer stanna ända till den 7 Januari! Ska bli så kuuul och jag ska bo med Julia i hennes apartment och ja vi ska leva livet helt enkelt! :D Cant wait! I am so excited och hon med!

I helgen så ska jag stanna hemma och ta det lugnt så ja hoppas att my cold går över! Men på Söndag är det kalas för mammi för imon fyller hon åååår! Fråga inte hur gammal hon blir för jag har ingen anning haha!


Vackra Alanya!







Time to go to bed and I promise u that i will fix the post with the songs I mention for a couple of days haha!

Kommentarer
Postat av: Disneytjejen

Jag vet vad du menar med att fortfarande vara skoltrött efter London haha! Jag ska också stå på mässan fast på tisdag eftermiddag.. Vilken tid ska du stå? Puss

2010-10-15 @ 09:04:26
URL: http://marimar.blogg.se/
Postat av: Micha

krya på dig<3 låter som du kmr ha några ra veckor framför dig:D

2010-10-16 @ 20:18:20
URL: http://nattstad.se/michaofsweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0