Pancakes time!

Hallå allihopa!

jag vet att ja varit dålig...

Så vad ahr hänt på sen sist? Ja inte så mycket faktiskt, har bara gått i skolan och festat. Det har varit mycket i skolan iaf förra veckan och denna veckan har ja en redovisning som måste göras och en del småarbeten i eng C och sen en retorik redovisning imorgon och sen måste ja börja på min historia inlämning! På torsdag så kommer en norsk klass hit från Oslo som vi ska ta hand om. Sen blir det kanske en trip to Oslo till våren då vi ska hälsa på dom, hoppas det!

I helgen så är jag iallefall fullbokad! Sova över hos Karin från fre-lör och ha en tjockis kväll på fredagen samt handla lite julklappar på fredagen så man får lite överstökat, ja brukar alltid va dålig på att handla julklappar, gör det i sista sekund haha. På lördagen så blir det Pannakstårta lunch hos Micha då jag ska göra pannkakorna för jag e gryyym på att gö pannkakor haha och sen på kvällen blir det utgång!

Förresten i lördags så var jag och några tjejer från klassen hemma hos en klasskompis och hade det trevligt, vi är väldigt dåliga på att fixa såna här tjejkvällar men det får bli bättring på det för det var väldigt treevligt!
I lördags så köpte jag även 2 nya SKOOOOOR! bilder finns nedanför ;) Köpte dom på Angereds centrum i affären Deichmann som verkligen har bra priser! Deras hemsida: http://www.deichmann-sko.se/site/sv/company.php 


Köpte ett par stövlar som e varma o även har klack! dom kostade runt 200 kr, lite över.




Nya skor för utgång! Kostade runt 175 kr bara!





Så i helgen hände lite saker! På fredagen blev det utgång på karisma med ett härligt gäng! Och det var en riktigt lyckad kväll och sen sov jag över hos Micha, vilket var väldigt trevligt. Vi har blivit dåliga på att sova över hos varandra. På lördagen så åkte jag hem och var hemma inann det blev ännu en till utgång till karisma då det var en som fyllde år.

Denna helgen som var nyss har också varit fullbokad!
På fredagen så var jag ledig! så då var det slapp som gällde eller hade en lektion på morgonen så det var lite jobbigt och sen satt vi kvar o jobbade med vårat projektarbete. På lördagen som sagt så var man sliten från fredagens utgång o var hemma till klockan 3 då det blev dags att bege sig hem till Nilo för tjejkväll och sedare åkte jag direkt till Karisma för ännu en grym utgång.

På söndagen så blev det faktiskt bio med mamma och Anton, vi åkte till kungsbacka o såg på Harry Potter and the deathly hallows, riktigt bra var den faktiskt! Blev inte långtråkig någongång! Jag har ju besökt Harry Potter slottet där inspelningarna skedde av Hogwarts så ska lägga upp ett inlägg med bilder därifrån! För er som inte vet så ligger slottet i staden Oxford i England. Slottet är så att säga ett universitet egentligen, jag återkommer till det.


Fick även min belöning av Svenska skolan i London för att ha representerat skolan under gymnasiemässan i Svenska mässan, belöningen: 2 st presentkort för 100:- styck på Bergakungen!


I have to admit that they made me feel a bit special haha!


Min knaskatt Alice och hennes älskade matta!


Avslutar med en bild från Halloween karin och jag, kusiner and best friends forever <3

Nää nu blir det sängen!

See u later

Kommentarer
Postat av: Micha

snygga skor!! :D

tack föresten :D

2010-12-05 @ 16:41:29
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0