Oh my herregud!



Hi guys!

Jag är så ledsen över att jag inte har bloggat. Jag e hopplös haha. Men nu är jag iallefall hemma från Turkiet och mitt höstlov är snart slut!

Jag kom ju hem i Torsdags och fy vad jobbigt det var att flyga natt, usch det gör jag inte om! hemskt var det så jag sov hela dagen på torsdagen och sen skola på fredagen med ett prov som gick faktiskt överraskande bra haha börjad eplugga på fredags morgonen.

Sen efter skolan så blev det att packa igen och åka till Karin och sova över där ifrån fredag till söndag, riktigt trevligt var det! Vi var på parken där det var någon After ski som sög totalt särskilt inträdet som var 160 kr!!!! helt sjukt! Musiken sög också! Så vi åkte hem tidigt och la oss.

Lördagen så var det upp och sen säga hejdå till Ronja som var över här i Sverige från Holland och sen så åkte jag, paula och karin till en av deras kompis och pysslade lite med kort och sånt, myys var det!
Sen blev det hem, äta en snabbis och sen fixa oss för Halloween fest som Julia hade hemma hos sig and i can tell u guys that party was beyond borders so sick party hahaha! That was the craziest party ever!!! soooo sick haha but fun! :)

Sunday morning Karin and I could notice that we had a sleeping old fashion indian sleeping in our room haha so the next step was to walk with the indian to the bus stop s he could go home with his friends haha!

Efter det så gick jag och karin till 421 och köpte godis och cola och gick hem och satte oss och kollade på en jättebra film som jag inte kmr ihåg namnet på, men bra var den! chalalalala chalallalaa eh eh eh clalalalal

Så sen på måndagen så började jag med mitt nya jobb och började med utbildning tills klockan fyra och snabbt hem och bytta om och sen in till stan igen med pappas nya saab (den nyaste varianten) efter att ha hämtat amanda då så gick vi till Bryggeriet och såg Örebro - IFK Göteborg, ingen vidare match eller pub. Ingen stämning alls, var massa folk som satt och åt och ingen kollade på tv så där blir det inget återbesök iallefall.

Så nu har jag jobbat då varje dag, ska jobba imon med men lite kortare dag ist för 12.00 - 20.00 så blir det 12.00 - 18.30 :)

Imon blir det fest och middag hos Sara innan vi drar ut till någon klubb troligtvis Parken blir det! :)

Lördag blir det bio med Micha och Sara, ska bli myysigt älskar att kolla på bio, det ger en så avslappnad känsla tkr jag :)

Söndag blir det IFK Göteborg - Gefle match klockan 16.30 med Amanda och kanske Linda! :)

Ha det gött så länge nu e klockan redan halv ett!

See u later...

Kommentarer
Postat av: Micha

låter som du har haft det braa!:)

2010-11-05 @ 09:55:45
URL: http://ladydior.blogg.se/
Postat av: Micha

haha det kmr bli underbart! :D<33

2010-11-09 @ 15:36:51
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0