And the vacation is over....

Jahopp då var man tillbaka i skolan och det känns ärligt som att jag inte har haft något lov. Jobbade hela lovet men sa upp mig på Fredagen då jag kände att det här var inget för mig. Så skönt att inte behöva gå tillbaka.

Iallefall annars var lovet bra och helgen var grymt go! Utgången blev otroligt lyckad och Parken spelade till och med bra musik, det ni! Inte varje gång ;) dock hade det blivit något fel i datasystemet så man fick betala fullt pris men vad gjorde det när man hade det stora kortet med sig ;) "Money and the power thats how we do it make it rain make it shower" citat från min favvolåt I made it - kevin rudolf.

Lördagen var också väldigt lyckad då bion var otroligt rolig. Jag,Micha och Sara fick ju komma dit tidigt för att hämta ut biljetterna så då satte vi oss i restaurangen på biografen så länge och beställde varsin X-cider.

Söndagen var laddad för målfest! Men så blev det inte, IFK tappade en 2-0 ledning så det blev 2-2 och det är som en förlust. Fick ett sms av Viktor om jag ville åka in tidigare för att sitta på puben innan o tjöta lite då han redan va där med en del andra kompisar men fick sms kl 2 och då var jag halvvägs igenom att platta mitt hår så där stod jag i pjuamas och osminkad och matchen börjar 16.30 och man bör vara där 15.30 så lite stressigt så tyvärr hann jag inte in till puben innan men det får bli mer av det nästa år! Puben både innan och efter tycker jag, vi svenskar får bli bättre med pubkulturen! varför har vi ingen pubkultur i Sverige? Varför har vi nästan INGA riktigt supporter pubar där man kan sitta o tjöta innan och efter match?
Nää det är dåligt!
Saknar England där! Dom mysiga pubarna med uteservering och en massa goa människor som sjöng och tjötade med en.  Näää Sverige är ljusår efter England. 






och vad har jag mer att berätta? Jo just det! Nu kommer det nog att ske en till resa! Haha jag vet att jag precis har kommit hem från Turkiet men den här resan kommer att ske i Juni. Efter de två resorna till London då efter studenten. jag vet ju inte om jag ska berätta vart jag ska än vi är nästan helt säkra på vart vi ska så jag lägger upp en låt som kommer avslöja vart vi ska (e dick inte helt säkra än men det låtar åt det här)! :)



Se kmr jag nu med ngr sköna höstlåtar :)






VM låt


och nu kmr min nya favvolåååååååt! Från Rihannas album Rated R, grym låååt!


och en till från Rihanna ft Ne-yo & brandy:

Samma låt men bara med rihanna.


all for me

See u later

Kommentarer
Postat av: Micha

Malin du får flytta tbx till lodnon så du får gå på dina pubar ;) Hoppas du får en kul utgång i helgen<3

2010-11-11 @ 19:15:06
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0