And a new school week!

Hallå allihoppa!

Helgen e över och én ny skolvecka har börjat ta fart tyvärr. Har mycket i skolan nu med inlämningar m.m men provet i fredags var ialelfall hur lätt som helst! :)
Imon är det Svenska Tal i nationella så hoppas det går bra!
Och sedan har ja massa engelska C läxor o inlämningar o sen historia inlämning o sen va dt något mer.

Men helgen var iallefall bra fast Fredagen var lite flummig som sagt haha! Vi var på ett förfest ställe som heter LUST där det var fri entre och riktigt bra priser i baren samt musik, det var rätt litet men eftersom det bara e förfest ställe så kan man förstå dom. Sedan blev det vidare till Trädgårn men gud vilken jobbigt kö det var och sen att jag va kissig nöddig också hjälpte inte till.

Man kan säga såhär när vi ställe oss i den halvlånga kön så var det panik men när vi nästan var framme så var det KRIS! Så ja och sara o alexandras kompis gick ur kön och sprang över på andra sidan vägen och gick på toa haha och sedan gick vi faktiskt till Parken där vi stod på listan och slapp därmed betala inträde + garderob och även fick gå förre kön. Det ni, det e så det ska vara! :)

Men vi ska försöka fixa köföreträde till denna helgen på Trädgårn för jag ställer mig inte i den kön frivilligt!!!!

På lördagen så var det dags för en liten släktträff på min mammas sida så det blev att vara hos moster hela kvällen men det var lika trevligt som vanligt.

På Söndagen så var dets dags för nästa släktträff men på min pappas sida och det var också jättetrevligt då vi åt och satt och spela spel hos min faster :) Firade även Fars dag!

Sedan har vi i SP3A haft stressen hängande på oss med en inlämning i Samhäll som skulle lämnas in igår och jag hann klart precis! så skönt att det e över för tillfället!

Nää dags o nana här kmr en bild från Parken förr förra helgen :)



See u later!

Kommentarer
Postat av: Marimar

ååh disney. när ser vi på disnep???? :O

2010-11-16 @ 00:29:24
URL: http://marimar.blogg.se/
Postat av: v e n d e l a & m a t i l d a

vilket fint hon till häger hade! ;o :)))

2010-11-16 @ 19:15:04
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: Micha

fin bild<3

2010-11-16 @ 20:10:03
URL: http://ladydior.blogg.se/
Postat av: Marimar

söndag? :)

2010-11-17 @ 00:24:12
URL: http://marimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0