Sweden is all around us!

Jaha då var det dags med ett nytt inlägg!

Här är allt bra i London men vi har sjukt mycket i skolan och om man missar en enda miniläxa så ligger man efter och får svårt att ta ikapp det, tur att jag lyckats hålla tempot dock inte i matten men det är en annan sak. Vi hade ju Matte nationella idag samtidigt som resten av Sverige och det gick la sådär vågar inte säga att det gick åt helvete för det gjorde det inte men jag vet heller inte om det gick bra. Annars har det varit en slapp dag med inga lektioner alls och jag återvände hem till hemmet och drack te o åt toast.
Värdsonen har föresten brutit benet (AJ!) som inträffade i förrgår när han skulle till skolan då en bil hade sväng in i han (känn dig träffad en viss Mattias Johansson) och han for över bilhuven elr vad det heter och ja bröt benet. Ruggigt!

Såg på moppen idag och det var inte mkt kvar av den. Och han har inte fått någon tid än till operation så stackarn ligger här i vardagsrummet och har ont. Pratade med värdmamman idag och hon sa att dom prioriterar andra patiener som umges ha råkat ut för svårare accidents än ett brutet ben vilket jag tkr är en väldigt svår olycka (hallå! han ligger här med ett brutet ben i två delar!) Men han skulle få någon tid på torsdagen elr fredagen och då på Rohinies (värdmamman) hospital, så det löser sig nog.

Har även ätit tårta nu varje dag sen i onsdags då Rohini fyllde år! och deras kompisar kom hit med en jättestor tårta och oj vad mkt socker det är men gud vad gott!

I fredags så var det en wonderful day! En av dom bästa! Jag och Julia bestämde oss för att ta det lugnt då vi hade varit ute på torsdagen och firat Anna som är 18 år nu! Jippie!
Så i fredags åkte vi direkt från skolan till Westfield där Julia skulle köpa 2 par jeans och sen gick vu runt där och försökte dra ut på tiden tills den blev runt fem och då åkte vi tll en restaurang i East Sheen som vi varit på förut och åt Pizza! Jag äta pizza liksom?! Hur ofta händer det?
Det var flera månader sen, senaste i vintras åt jag en, elr nää till och med på höstlovet! Så det var riktigt gott och sen åkte vi och hyrde två filmer: Avatar och Fighting och köpte med oss Lindt choklad och åkte hem och tjockade oss.

Det var allt jag har haft för mig men kolla längre ner för "kändis nytt"

TÅRTAAAAA!


Lördags frukost!


Mitt hår har blir bara ljusare och ljusare!


Fick ett par skor av Julia!



Och nu är det dags för lite kändisnyheter! Eftersom jag läser mycket skvaller tidningar och läser på internet så kan jag det senaste! och trenden i hollywood just nu verkar vara: SVENSKAR!

En ny skådespelerska har blommat ut som heter Helena Mattson som har medverkat i Iron Man, Desperate house wifes och nu som röst i filmen Mumin.
 

Stellan Skarsgård, Helena Mattson och dansken Mads Mikkelsen i
nya filmen Mumin.
Ett kort videoklipp om hennes medverkan i DHW


Chace från Gossip Girl verkar även ha fallit för den svenska trenden och umges dejta en svensk model.


Och även Kate Bosworth har fastnat för en svensk!


Ännu en svensk succe!


Det var allt för mig den här gången!

See u later!

Kommentarer
Postat av: Micha

Du verkar ha haft det jätte bra gumman!:D<3

Det e mindre än en månad sen kommer du hem!:D

Längtar!Va jobbigt att du har så mycket i skolan! Det har verkligen inte jag! HAr en redovisning + ett prov kvar :)



Hon såkdespelaren i DHW hatade jag men får la börja gilla henne eftersom hon e svensk ;)

2010-05-21 @ 17:28:28
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0