Its getting hot out here!









Herregud vilket fint väder vi har nu och varmt! 28 grader har vi haft hela helgen och har fortfarande och man håller på att svettas ihjäl. Fick idag en vattenmelon av min värdmamma efter skolan när jag kom hem och gud vad gott det var!

Helgen har varit go som vanligt, bio på fredagen Prince of Persia som jag rekommenderar er att se, en äventyrs film och ni kan räkna med heta killar i publiken haha!
Va en som jättestor muskulös kille som kom in i bion och tittade sig runt och jag och Julia bara satt där med stooora valpögon typ och så gick han in i samma rad där vi satt och gick fram till oss och frågade Julia: "Is this seat taken?"
Haha vi pep: no it isnt och han satte sig och så kom hans andra biffiga kompisar haha så vi kände ju oss iallefall säkra haha Men vi blev lite skraja först när han kom mot oss (man får nämligen sätta sig vart man vill i bion).

På lördagen så var det så strålande väder så jag åkte till Julia och vi gick runt i Barnes och solade sen i en Privat park i Harrods Village (där julia bor) och gick senare till puben vid vattnet där vi trodde att dom skulle visa matchen mellan Inter Milan och Bayen Munchen (tror jag dt var?) men dom visade inte den men vi satt kvar eftersom det var så mkt folk ute så det var kul.


Jake Gyllenhalh (stavning?) i Prince of Persia!
(Ungefär så såg killarna som satt i bion ut, jag måste titta på bio oftare!)

See u later!

Kommentarer
Postat av: Micha

Hahha Malin lilla killgalning ;)

Det låter som du har haft det underbart!

Jag ska med uppdatera min blogg nu!

2010-05-25 @ 17:34:50
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0