This school kill me slowely

Ska nu bara skriva ett snabbt inlägg här.

Har 2 prov tills imorgon: svenska och psykologi
Så veckan har gått åt till att plugga på dom och på fredag blir det War Museum med skolan så inga lektioner och slutar halv ett, gött!

Nästa vecka är det fullt med prov och redovisningar igen och sen blir det bara värre fram till påsklovet.
Den här skolan dödar en långsamt med alla sina prov och läxor.

Fick igår tillbaka ett samhällsprov som det gick riktgigt bra på VG+! 2 poäng från MVG så är nöjd men lyckan varade inte länge då jag idag fick tillbaka ett religionsprov som måste vara mitt sämsta någonsin, fick G och skäms rejält av min dåliga prestation. Fy vad dåligt det gick på det provet men det är bara att bättra sig tills nästa religionsprov veckan innan påsklovet.



Vädret har varit strålande sol och 10+ nu i några dagar och jag har börjat gå till skolan vid Richmond Hill igen samt gå från Richmond till Twickenham. Den enda stunden på dagen som man inte tänker på skolan och läxor.


Richmond Hill

See u later...back 2 my dear homework

Kommentarer
Postat av: Amanda

stackarn att ha så himla mycket prov och läxor! gött med VG + :) nu är det iaf lov snart då slipper du pluggandet för ett tag :) miss you.

2010-03-04 @ 13:34:42
Postat av: Micha

Oj så det går bra nu i samhäll? :)

2010-03-05 @ 18:50:35
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0