Happy Birthday to meeeee!

Halloj everbody!

Hur mår ni där hemma i kalla Sverige?
Här i underbara London så mår vi toppen! Idag var det 15 grader och igår var det 18 grader varmt ute så nu går vi utan jackor här! Helt otroligt skönt och gott väder det är ute.
Har gått hem från skolan varje dag för jag har typ fått överskottsenergi och fobi för bussar och skolbarn (haha!).
Så även när jag är trött men ser att det är massa ungar vid busshållplatsen så får jag energi och går snabbt förbi hållplatsen och det hela slutar med att jag alltid går hela vägen hem haha!

Tänk nu är det exakt en vecka kvar tills jag kommer hem till goa Götet och bara tio min kvar tills man är 18 år!
Inte för att det känns som att man ska fylla 18 år men födelsedagen ska firas lugnt med bio med vänner och kanske ett besök på ett nattcafe, får se om man orkar. Ska iallefall komma ihåg min 18 åriga födelsedag, det är ett som är säkert!
Dessutom ska jag och Julia rida på Söndag! Ska bli jättekul och få rida här i parken.


Horseback riding in the UK!

See u later..

Kommentarer
Postat av: m

grattis!!!!!!!!!!!!!!!!! :D



hallå, jag vill också rida imon!! :O:(

2010-03-20 @ 12:24:03
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/
Postat av: erik

GRATTIS <3 när du kommer hem så får du dricka(fast på puben... men ändå)

2010-03-21 @ 00:38:23
Postat av: mam

Hoppas att du fick en toppen födelsedag i London!

Härligt att få rida- det var ju ett tag sedan sist.

2010-03-21 @ 11:47:41
Postat av: Micha

Hoppas du fick en jätte bra födelsedag:D

Vad mysigt att ni ska rida<3 Jag har det ganska bra här i Sverige :) Var på en bar igår och där träffade jag Mattias ;)

2010-03-21 @ 12:15:02
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Amanda

hoppas din födelsedag var bra! :) Btw vi har det inte alls kallt i Sverige :P vi har 7-8 grader och sol så här är det vår nu :)

2010-03-21 @ 16:21:47
Postat av: Micha

Härligt gumman!:D

Jah det vill jag med! man kan göra så mkt då :)

2010-03-23 @ 20:52:29
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0