Noooooooo Homework and nooo more tests!

Jippi vilken lättnad att denna dag snart är över!

Har haft båda mina prov idag och det ena gick uruselt (svenska) medans det andra gick strålande bra (psykologi).
Svenskan var helt omöjlig och jag tror nog att alla i klassen kommer få IG-G för det var så sjuka frågor som man inte ens hade läst/pluggat till.

Gick idag hela vägen hem från Richmond till Hounslow med Cissi och vi fick även fixat mitt O2 card (phonecard) så jag kan ringa gratis till Julia, jippieee!
Hon i O2 affären fick prata med the owner of the O2 in the whole world och hon blev själv lite chokad när hon fick reda på att han ägde hela skiten i hela världen haha.

Imon blir det Imperial War museum inne i centrala London och ska sedan gå med Julia till storprimark på Oxford Street var änna längesen man va där nu.

Och sedan är det helg helg HELG!!!!!! Så otroligt härligt!

See u later

Kommentarer
Postat av: Micha

hahha tack:)

2010-03-09 @ 07:27:37
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Micha

Jag lä´ngtar med till helgen! 1 dag kvar nu! :D

2010-03-11 @ 18:28:51
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0