In Sweden and soon off to Frövi!

Hallå allesammans!

Jag vet att jag har varit världens segaste på att uppdatera er om vad som händer men det skyller jag på att sista veckan i London blev stressig med att säga hejdå och umgås med alla fina kompisar man stött på och lärt känna under det gågna året i den underbara staden London.
Mina föräldrar kom som sagt på onsdagen och då var hela familjen ute och åt middag tillsammans och valet av restaurang föll slutligen på Marias och min favvorestaurang i Camden: Max Orient - den med choklad fontänen!



Riktigt trevligt hade vi och på torsdagen så sågs vi inte alls för som sagt var ute me mina kompisar och körde en pubrunda, dt borde alla testa någon gång! Riktigt roligt!
På Fredagen så kom min kära familj till skolavslutningen i skolan och var med på minglet och fick träffa mina kompisar och sedan visade jag dom runt i skolan. Sedan blev det en tur till Mich Jaggers hus och Richmond Hill och ner till Richmond där vi tillslut tog bussen (min älskade H22 som jag saknar så!!! Malin <3 Buss H22) hem till min värdfamilj där vi fick en fika och ja visade min familj runt i huset.
På kvällen mötte jag upp med my girlfriends och hade en trevlig middag på min och Julias favvo restaurang i East Sheen där vi åt våra hederliga pizzor, otroligt gott som vanligt!


Alla vi tjejer vid studenten för 3:orna!


Fredagen innan alla åkte *snyft*

På lördagen så kom mamma till "mitt hus" och så packade vi ihop det sista av min packning samt hade en fika paus or tea time men min värdmamma och sedan efetr att ha sagt adjö till familjen så for vi mot Kings Cross och min familj hotell och lämnade av min väska där innan vi tog tunnelbanan till Camden och köpte en väska till Micha och tog en starbucks break i solskenet. På kvällen sen så var vi ute och åt på restaurang på Steakhouse och fortsatte sedan mot en engelsk pub för att se matchen mellan USA och England och puben visade sig senare vara en gaypub! Hahahah så i halvlek när vi stod utanför puben och en sa det till oss att vi faktiskt hade varit på en gaypub så drog vi vidare till en annan pub för att se det sista av matchen och där stötte vi på en väldigt glad liten kille som stod där ute och tjötade med oss om hur mycket han älskade svenskar och Sverige speciellt det svenska landslaget. Fick även höra av en kille på gaypuben att jag liknade en popstar som hette Vicki elr Vicky någonting och att han var nästan helt säker på att jag var hon, har aldrig hört talas om någon Vicki och när jag söker på google kmr det fram Vicky Beckham och henne är jag INTE lik!




Not me!

På söndagen bar det av hemåt och klocka tolv på dagen var vi hemma i Götet igen och andades Svensk luft.

Nu ska jag gå och lägga min för imorgon bär det av till Frövi för att tillbringa en vecka i Julias landställe med hennes kompisar ska bli jättekul! Hoppas bara att min förkylning håller sig lugnt dvs.

Natti natti ni får höra mer om vårat studiebesök i Oxford och första veckan hemma i Gbg när jag kmr hem, ha det gött!

See u later!

Kommentarer
Postat av: Micha

hmm e de skillnad på svensk luft och engelsk? du e skum xD

2010-06-27 @ 18:20:54
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0