DA DAM DA DAM Sharks in Sweden!

Herregud vad varmt det är ute nu!
30 grader var det igår och även idag och det är en enorm hög luftfuktighet!
Gillar jag inte alls då jag var väldigt illamående idag på bussen hem med Micha från Michas pojkvän. Inte kul att sitta och koncentrera sig på att inte spy. Gick ju inte riktigt hela vägen men ni vill nog inte veta mer ingående kan jag gissa haha.

Kom hem och sov från klockan två till sex och vaknade, huset tomt och jag hoppar in i duschen och byter sänglakan för att dt finns ingen luft i mitt rum typ!

Iallefall nog om idag, igår var en riktigt go kväll som spenderades hemma hos Jonathan med lite gött folk och så tittade vi på matchen och wieeeee Spanien vann! yeahh!!!!

och dom senaste dagarna så har jag varit med kompisar och ja i lördags sov jag över hos Amanda vilket var världigt trevligt!


Torres passar dock bättre i sitt ljusa hår tycker jag!
Men hans tatueringar e snygga! ;)



 Och när det är varmt så vill man ju gärna bada men kanske borde man akta sig för enligt uppgifter så finns världens näst största haj i svenskt vatten - västkusten.


Brugden - den kan bli upp til 15 meter lång men normallängden är 10 m


Den är dock helt ofarlig för oss människor vilket är tur för oss haha




Stor som sagt!


kanske simmar den under oss utan att vi vet om det?









Vi har iallefall tur att vi inte har några farliga hajar i våra svenska vatten..
som vithaj eller att världens största haj - Megalodon fortfarande skulle levt.
Fast vad vet vi? 95 % av havet är ej utforskat än..vad vet vi vad som gömmer
sig där ner i djupet...














Hur skulle annars den här vithajen som inte har några fiender få
så stora betskador?





Do u dare to swim in the ocean now?

Nää vi i Norden har nog inget att oroa oss för :)

See u later

Kommentarer
Postat av: Micha

Det var riktigt kul att umgås i söndags och igår tisdag! Det får vi göra om! Det enda dumma är att vi inte vann någon t-shirt :( Den hajen såg jag med på nätet! Läskigt hur stor den är och tänk om den kan typ mosa ihjäl en mellan munnen istället för att bitas som andra hajarXD

2010-07-14 @ 11:21:43
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Fatima

Skiitsööt Blogg Malin men ..

Var du tvungen o skrämma vettet ur mig me dom dära hajbilderna? ja kmr typ aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig att simma på nån sjö/hav/simhall! guuuud va hemskt o ha en riktigt stor fiskpinne simmande så där lös bland oss.. UUSCH!

2010-08-09 @ 21:20:10
Postat av: johanna

hej! blev skiträdd kommer alldrig våga bada mer förutom i simhallen den där videon va as läskig
det ba sprutade blod up men fick hajen tag i hellikoptern i så fall vågar jag alldrig flyga helikopter där iiiiiii....-.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0