Back in Göteborg again!

Tillbaka i Göteborg igen, kom med tåget igår kväll (tisdag kväll) och allt gick som planerat! Hade en otroligt skön och härlig vecka uppe på Julias land och fick träffa en del goa människor. Det vi har gjort under vår tid i Frövi är inte så mycket var inne i centrala Örebro dagen då jag kom och tittade runt försökte hitta ett shoppingcenter som inte fanns haha sen har vi resten av dagarna spenderat med att sola och bada, slappa, äta choklad, tjöta me varandra och de andra spendderade sina nätter med att lyssna på mitt dörr-knarr-liknande snarkande och hostande som höll både Julia och Ulle vakna haha.
Min förkylning har det inte gått något vidare efter någon dag uppe i Frövi så började det komma massa var från örat och det har blivit lite bättre nu men nu idag var jag hos doktorn och fick det förklarat att jag har öroninflamation och har nu fått pencelin för det som jag ska ta i 5 dagar framåt nu. typiskt..

Har även idag varit och tittat på nya lägenheten som mamma har köpt dit vi kommer flytta till i höst och den såg fin ut, stor och ljus. Kommer säkert bli bra tillslut. Kvällen har spenderats med familjen elr dvs bror och mamma då anton och pappi är på fotbollscup. 

Täbkte lägga upp bilder men gör det imorgon för kl e två på natten nu och orkar inte ladda upp bilder! 




Ha dt gött

See u later 

Kommentarer
Postat av: Micha

Va kul att du har haft det så braa där borta! Du var så saknad :)<3

2010-07-01 @ 21:44:24
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: maria

Vad bra att du hade det kul!! :)

Hoppas vi kan hitta på nåt nån dag..



Puss

2010-07-02 @ 12:47:52
URL: http://marimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0