zzzzzzzzz

Gäääääsp!
Klockan är nu 2:08 och jag sitter o väntar på att matchen mellan Sverige - USA ska börja 2:50.
Idag har inte hänt mkt var och tittade på Mattias innebandy match och sen bara varit hemma.

Imon kommer Karin hit! Och då ska hon följa med mig till banken och så ska jag tjöta lite med dom och sen ska vi titta på Mattias innebandy match kl fyra o innan vi ska till banken så ska jag ringa till frisörsalongen o se hur mkt det kostar att färga håret - Jag och mamma försökte färga mitt hår men det blev ingen skillnad?! Det var exakt samma färg kanske pyttepytte lite ljusare.


Jag med rakt hår! (vet att jag ser lite bitchig ut på det här kortet men men xD)

Kommentarer
Postat av: Micha

fin :)<3



om du kan komma förbi och lämna dom 50 kr innan du åker så skulle det vara braaXD

2010-01-04 @ 17:12:07
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0