Wake up call!

Hej allihoppa!
Har nu precis borstat tänderna och ska nu börja göra mina 100 situps! Är verkligen träningssugen nu, har bestämt mig för att börja träna igen på skolans gym så imon efter skolan blir det gymmet. Ska träna några dagar i veckan på gymmet och sen ska jag börja gå till skolan uppför den backen Richmond Hill (slutade gå när det blev för kallt) och ibland när det är fint väder gå till Twickenham. Vilket jag gjorde idag och jag fick träningsverk av den lilla biten! Helt sjukt, hur dåligt tränad är jag egentligen?
Nä nu blir det hårdträning och ska byta ut lunchen mot en slags räk-pasta sallad samt vatten till dricka och ska inte köpa onyttigheter på helgen ska försöka undvika choklad. Idag faktiskt så köpte jag frukter med yoghurt till och det var riktigt gott som eftermiddags snacks.

Hade prov idag med i Historia A och jag måste ju nästan ha en superhjärna eller?
Jag hade läst igenom allt två dagar innan provet och sen skumläste jag bara igenom det snabbt igår innan jag skulle lägga mig och idag på provet så vips så kunde jag allt! Helt skumt men jag är van vid min konstiga taktik som jag kör, den funkar iallefall.

Fint väder idag också Sol och 8+, riktigt vårväder var det! :)
Hoppas ni i Sverige inte är allt för frusna i det minusgradiga vädret.

Ska gö situpsen nu..


See u Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0