HAPPY NEW YEAR!!!

HAPPY NEW YEAR!!!!

Kanske lite sent att säga det nu men vem sitter vid datorn på Nyårsafton och nyårsdagen? Inte jag iallefall.
Hoppas att alla hade en riktigt trevlig nyårskväll, det hade iallefall jag. Fest i Ale med mina allra bästa kompisar - kan det bli bättre?
Riktigt rolig kväll men jag och Amanda valde nog fel skor att gå i haha. Klackskor och snö = no good combination!
Men som sagt en riktigt rolig kväll med trevligt folk!

Nyårsdagen började med att jag och Amanda vaknade vid halv två (vi kom ju hem vid fyra tiden) och så begav jag mig hemåt och bussarna vid Snipen är ju en ren mardröm! Alla busschafförer gör helt olika o det ledde till att jag missade min buss men dt kommer ju en buss var tionde minu så jag dog inte direkt av att vänta.

Alice stackarn rusade ut när jag öppnade dörren och sen försvann hon  ngr timmar, jag tittade på den klassiska o traditionella Ivanhoe som e riktigt dålig och sen blev det Mr Beans semester och Ett päron till Farsa och Wild Child. Haha vad jag upptäckte på Mr Beans Semester är att Mr Bean är ju vid La Defense! Det stora shoppingcentrumet som jag och Sandra vad på när vi var i Paris! Cooooolt.


Happy New Year!





Kommentarer
Postat av: Amanda

nyår var bäst! :D <3

2010-01-03 @ 01:00:19
URL: http://justdanceamanda.blogg.se/
Postat av: micha

Naaw va gullig du är!:D<3

2010-01-04 @ 20:13:27
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0