Friday

Nu har en hel vecka gått och det har inte hänt allt för mycket: skola,läxor och sova är typ dom sakerna jag har ägnat mig åt men fikade med Julia och Jonna någon dag oxå.Har precis skickat in mitt naturkunskapsarbete.


Ska bli skönt att få sova så länge man vill imorgon ska inte göra allt för mycket utan bara åka in till Richmond och posta ett brev till CSN samt ett annat brev. Sen blir det bara hem och titta på O.C och göra läxor (surprise!).

Idag har dt även varit otroligt mycket poliser ute! Vet ej varför men när jag klev på bussen på väg till skolan vid tiotiden (har 2 sovmorgonar nu i veckan!) så klev det på en polis på samma hållplats som jag, har aldrig sett en polis åka kollektivt before så jag blev iallefall förvånad. Hon gick av vid Twix och då ser jag två till poliser som står uatnför bussen och sen när jag ska åka hem från skolan så är jag vid Richmond Bus station och det är en helt avskild väg med bara bussar och då åker det förbi en polisbil och sedan efter 20 min så kommer en till polisbil.
Samt när jag skulle gå av bussen hemma så står det en polis mittframför mig och bara stirrar och sen går han över vägen och ställer sig på andra sidan, really strange!

Har varit duktig idag och städat min garderob, kläder låg huller om buller och jag hittade ingenting förut men nu ligger det prydligt vikt får la se hur länge det håller sig. I skolan när jag och tjejerna satt vid Starbucks så kommer Anders (rektorn) smygande och säger: "Vill ni ha gratis lunch?"
Såklart vi vill ha och så får vi varsin påse med en macka,en coka cola,en chips påse och ett äpple. Det var bara vi som fick också lite konstigt faktiskt haha.

Nä nu ska jag gå och göra mina 100 sit-ups som jag har börjat göra varje dag den här veckan, nu är det dags att göra sig iordning til beachen 2010!


Maten i påsen (äpplet åt jag i skolan haha)


Mina kläder så låg dom i min garderob! Snacka om rörigt and then....


Taaaaddda!! Kolla vad snyggt det blev! Nu syns ju inte hela garderoben
eftersom det är en pinne i vägen men nu har ja bättre koll iallefall :)




Kommentarer
Postat av: Amanda

duktig Malin som gör ordning så fint i sin gaderob! gulligt att ni fick lunch av rektorn haha :)

puss och kram! <3

2010-01-16 @ 12:22:34
URL: http://justdanceamanda.blogg.se/
Postat av: Micha

vad duktig du är som orkar städa garderoben! Det försöker jag intala mig själv att göra varje dag!:D



Nu i varje kommentar skickar jag med denna länken:

http://gratisbio.se/?RecruiterID=48190 för att jag har bara 19 poäng kvar till ett 50 kr presentkort. Och om du ändå hade tänkt bli medlem så bli det via länken :) ha en bra dag! puss

2010-01-16 @ 23:27:39
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Denise, en av de från Playboy Mansion♥

Jag vill oxå bo utomlands ! vad spännande. hur gammal är du ? :)

2010-01-17 @ 22:38:48
URL: http://playboymansions.blogg.se/
Postat av: m

hihi, vill ju dö ju. :(:(:(

tack för att du bryr dig hihi. HAHAHAH undra om Tesco finns i helvetet? :D hade lätt kört på det då!!! :D

ses imon sötnöt! <3

2010-01-18 @ 21:16:09
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0