Back to school

God eftermiddag allihopa!

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men när man varit från London i 2 veckor och inte träffat sina kompisar så blir det mycket att catch up with så på Torsdagen så började skolan och det var väl helt okej förutom att vi fått nya salar av the University så nu går man nästan vilse och dom heter helt konstiga namn så som Hogarth (hogwarths?) och Medit.

Var rejält kul att träffa alla igen och dom flesta kände nästan inte igen mig haha så alla märkte att jag hade färgat håret och dom tyckte det blev bra så that is good!

I fredags efter skolan så åkte jag och Julia in till Hammersmith för att gå och titta i lite affärer men jag köpte inget och sen åkte vi hem till Julia och slappade och det hela slutade med att jag sov över hos Julia för vi hade så mycket att prata om!

På Lördagen så åkte jag hem vid 5 tiden men åkte sen in till Richmond för att se på bio: "Did you hear about the Morgans?" med Julia och den var riktigt bra, en riktigt skrattfilm.

Nu sitter jag och tittar på Wild Child och gör lite läxor. 3 psycologi läxor redan efter första lektionen och naturkunskapsarbete. Great..
Behöver städa min garderob också ser ut som ett bombnedslag så bye bye


Back to school




"Don't move! what? It is a bear behind you!"

See u Later

Kommentarer
Postat av: micha

kan man inte få se bild på julia? :)

2010-01-10 @ 20:41:23
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Amanda

jaa Malin ni får börja ta lite bilder på varandra hihi :) btw den verkar riktigt rolig den filmen!

2010-01-13 @ 19:26:41
URL: http://justdanceamanda.blogg.se/
Postat av: elin kärlek

vad tycker du om min nya header?:)

2010-01-13 @ 21:17:42
URL: http://elinamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0